خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ رییس کمیسیون امنیت ملی به تشکیک در نامه‌ی رهبری

حشمت الله فلاحت پیشه، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، در گفت و گو با خبرنگار انصاف نیوز در واکنش به تشکیک خلیل موحد در نامه‌ی رهبری، ضمن تایید این نامه‌ درباره‌ی fatf، گفت: خلیل موحد که این نامه را انکار کرده و گفته که از ولایت فقیه عبور می‌کند؛ اصلا درباره‌ی چنین فردی صحبت نمی‌کنم.

پیش از این موحد که به تایید خود، بعنوان هماهنگ کننده‌ی ارسال پیامک‌ها به نمایندگان شناخته شده است در گفت‌وگویی با دیده‌بان ایران گفته بود: «حضرت آقا بارها فرمودند که بنده حرف درگوشی با مردم ندارم و همه مردم هم شنیدند که در جلسه ای که همین اواخر برگزار شد ایشان فرمودند که بنده این لوایح را به نفع جامعه نمی دانم. اما اگر بنا باشد حضرت آقا؛ بنا به گفته رییس مجلس درباره تصویب این لایحه چنین فرمایشی کرده باشند، بنده خودم اولین نفری خواهم بود که از ولایت ایشان صرفه نظر خواهم کرد. لذا بنده به ضرس قاطع عرض می کنم که چنین چیزی به هیچ وجه صحت ندارد و هیچ مدرکی هم در رابطه با توصیه حضرت آقا در رابطه با تصویب این لایحه منتشر نشده است.»

فلاحت‌پیشه همچنین درباره‌ی نارضایتی برخی مراجع قم از fatf گفت: در مدت اخیر من از طرف کمیسیون امنیت ملی با مراجع قم دیداری داشته‌ام و یکسری از مسایل را که اشتباه به اطلاع آن‌‌ها رسانده بودند برایشان توضیح دادم؛ در کل جلسه‌ی مفیدی بود.

او ادامه داد: شنیده‌ام که آقای واعظی هم با مراجع قم دیداری داشته است. البته نمی‌دانم موضوع دیدار چه بوده است اما در کل دولت در این زمینه کوتاهی کرده است.

رییس کمیسیون امنیت ملی همچنین درباره‌ی جلسه‌ی توجیهی با حضور موافقان و مخالفان fatf، گفت: جلسه‌ای که با حضور موافقان و مخالفان fatf در روز یکشنبه برگزار شد جلسه‌ی خوبی بود و کسی نسبت به آن اتتقادی نداشت. در آن جلسه کسی بیش از ۵ دقیقه سخنرانی نکرد و کاملا بی‌طرفانه جلسه را اداره کردم و حتی به عنوان یک عضو موافق fatf هم سخنرانی نکردم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مراجع قبل از اظهاراتشان باید از همه طرفها دعوت کنند . احکام و فرمایشاتشان نباید یکطرفه باشد این از عیوب است حکم مراجع باید جامعیت داشته باشه ‌و احساسات در تصمیمات خسران ببار میاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا