خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هزینه‌ی مکالمه تلفنی از ایران به عراق در ایام اربعین چه قدر است؟

«محمدحواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کاهش نرخ مکالمه از ایران به عراق در ایام اربعین به دقیقه‌ای ۹۰۰ تومان خبر داد.

آذری جهرمی در اینستاگرام خود درباره امکانات فراهم‌شده برای اربعین نوشت:

«مذاکرات سیاسی گسترده‌ای در سال جاری با هیئت اتصالات و وزارت ارتباطات عراق به منظور تسهیل ارتباطات اربعین داشتیم. با توافق صورت گرفته، قیمت ارتباطات بین ایران و عراق و بالعکس کاهش یافته است. بر این اساس، نرخ مکالمات صادره ایران به عراق از دقیقه‌ای ۳۰۰۰ تومان به دقیقه‌ای ۹۰۰ تومان برای ایام اربعین حسینی کاهش یافت.

در ۱۰ نقطه از مسیر نجف به کربلا، با همکاری شرکت‌های اینترنتی عراق وای‌فای رایگان برای زوار فراهم است. صحن حضرت زهرا سلام الله علیها نیز در دو روز آینده به وای‌فای مجهز خواهد شد.

با افزایش نرخ ارز، استفاده از خدمات رومینگ و بویژه رومینگ دیتا بسیار گران خواهد بود. توصیه می‌کنم برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، زوار عزیز حتما از سیم‌کارت‌های عراقی استفاده کنند.

در ساعات پیک که از ساعات غروب آغاز و تا یک بامداد ادامه می‌یابد، از تماسهای غیرضرور بپرهیزید. علیرغم همه تمهیدات اپراتورهای عراقی، در مسیر نجف به کربلا در ایام منتهی به اربعین، با شلوغی مسیرهای ارتباطی مواجه خواهیم بود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا