خرید تور تابستان ایران بوم گردی

به قول جواد خیابانی Why my Adel in TV no

حسام حیدری، طنزنویس در روزنامه‌ی شهروند نوشت: «همین اولش بگم که تیتر صرفا به خاطر گول‌زدن شما و جذب علاقه‌مندان استاد خیابانی به این متن انتخاب شده و تا آخر این ستون قرار نیست هیچ چیزی در مورد توانایی‌های آقا جواد در مکالمه انگلیسی بنویسم؛ چون اولا که سطح زبان خودم هم در همان حد است، ثانیا اینکه هر توصیف و شرحی که در مورد حادثه سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی نوشته شود، صرفا از عظمت و شکوه این مکالمه به یادماندنی کم خواهد کرد.

اما بررسی اخبار سینمایی‌-تلویزیونی این هفته را با خبر حذف سنگر به سنگر و مرحله به مرحله عادل فرودسی‌پور از شبکه سه شروع می‌کنیم. مدیران شبکه هفته گذشته با بهانه پخش‌شدن فوتبال لیگ ملت‌های اروپا برنامه نود را از کنداکتور شبکه حذف کردند. این بهانه‌ها گویا قرار است که ادامه‌دار باشد. احتمالا هفته بعد به عادل می‌گن: «امشب که خونه عزت اینا (ضرغامی) مهمونیم، بذار هفته بعد نود رو پخش می‌کنیم.» هفته بعدش هم می‌گن: «الان که خیلی دیر وقته. بذار صبح که مردم سر حال هستن، نود رو پخش کن» و صبحش هم کلا می‌گن: «الان وقت صبح به خیر ایرانه» و قضیه را منتفی می‌کنند.

از طرف دیگر خبر رسیده که یکی از مدیران تلویزیون زنگ زده به مسئول برگزاری مسابقات فوتبال جام رسانه و گفته که فردوسی‌پور نباید خودش تنهایی تو این جام تیم فوتبال داشته باشد؛ یعنی سطح درگیری آنقدر پایین آمده که بعید نیست چند روز بعد مدیر شبکه روی درِ اتاقش بنویسد: «مجری‌های موفرفری و پلیورپوش تو شبکه من نیان. مرسی.»

خبر دیگر اینکه کانون کارگردانان سینما در اعتراض به پخش‌نشدن فیلم‌های دارای مجوز پخش در برخی سینماهای وابسته به برخی ارگان‌ها (از ما قبول کنید دیگه؛ فقط با برخی می‌تونیم بهشون اشاره کنیم) نامه اعتراضی نوشته‌اند. در ادامه با رئیس این برخی‌ها صحبت شده و از او پرسیده‌اند که این فیلم‌ها که مجوز قانونی دارند، چرا پخششون نمی‌کنید؟ که ایشون در جواب گفتن: «من بیشتر می‌فهمم یا قانون؟» و به این ترتیب مشت محکمی به دک و دهان ما و دیگر یاوه‌گویان مالیده است. البته فقط «برخی‌های» آن طرفی نیستند که جلوی پخش فیلم‌ها را می‌گیرند؛ چون یکی از برخی‌های این طرفی هم گفته که فیلم «کاناپه» آقای عیاری باید کلا آرشیو شود و امکان پخش ندارد. خبر رسیده که وقتی از ایشون سوال شده که «چرا کاناپه نباید پخش شه؟» پاسخ داده‌اند: «آخه کاناپه هم نشون دادن داره؟ آیا شأن مردم ما اینه که یه کاناپه بهشون نشون بدیم؟ حداقل چیزی که شما حق دارید به مردم فهیم ما عرضه کنید، از این مبل گنده لهستانی‌هاست یا حداقل از این «صندلی‌ها» و صندلی ریاست خودش را نشان داده. در ادامه از ایشان سوال شده که: «سریال ممنوعه چرا پخش نمی‌شه؟» که ایشان جواب دادند: «من از شما سوال می‌کنم اسم این سریال چیه؟» و پس از چند لحظه سکوت و زل‌زدن به دوربین از پاسخ دندان‌شکنی که به سوال داده در پوست خود نگنجیده و محل را
ترک کرده است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا