خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بدون تلاش، بدون پیشرفت مثل خیابانی

آی اسپورت نوشت: جواد خیابانی از گزارشگران قدیمی صداوسیما است که باوجود تمام انتقادات و ایراد‌های بزرگ در کار خود همچنان با اعتماد به نفس آن را دنبال می‌کند. خیابانی اصولا علاقه‌ای و اعتقادی به اصلاح و بالابردن کیفیت کار خود ندارد و در مصاحبه‌های خود گفته که به صحبت‌هایی که درباره‌او می‌شود می‌خندند و به عنوان شوخی به آن‌ها نگاه می‌کند . همین دیدگاه باعث شده کیفیت و عملکردش به‌شدت افت کند و دیگر به‌عنوان گزارشگر محبوب شناخته نشود.

از آخرین‌ باری که خیابانی یک گزارش خوب ارائه داده حدود بیست‌سال می‌گذرد و عموما مردم گزارش خاطرهانگیزی جز بازی ایران و استرالیا در دو دهه اخیر از خیابانی نشینده‌اند. بعد از آن بازی‌ روند عملکردی او کاملا نزولی شد و تا جایی ادامه یافت که گزارش‌های او دست‌مایه طنز و شوخی مردم شده و حالا محبوبیتش به قدری کم شده که وقتی میثاقی در برنامه فوتبال برتر جایگزین او شود اعتراضی به این تصمیم نشود.

او البته هربار با عملکردی خارج از حیطه‌ی ورزش توانسته عملکرد خود را زیر سایه این فعالیت‌ها ببرد اما شاید اگر او به جای اشک ریختن در هر مصاحبه تلویزیونی سعی در بهبود کیفیت کار خود داشت الان با صدای گرم خود می‌توانست جزو گزارشگران برتر صداوسیما باشد.

البته او با اعتماد به نفس می‌گوید در طول سال‌هایی که مشغول به کار بوده فقط بیست اشتباه انجام داده ولی طبق گزارش خبرآنلاین او فقط در بازی کلمبیا و یونان در جام‌جهانی برزیل 25 اشتباه داشته که تقریبا معادل یک اشتباه در هر سه‌ونیم دقیقه است که اصلا برای یک گزارشگر فوتبال آماری فاجعه‌بار است.

دیشب نیز بعد از بازی ایران و بولیوی مصاحبه او با مربی بولیوی موجب شد بار دیگر انتقاد‌ها نسبت  به او افزایش یابد و حتی‌ها نسبت به اینکه او چگونه زندگی‌نامه گواردیولا را ترجمه کرده انتقاداتی مطرح شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا