خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادای احترام وزیر راه به یونس شکرخواه

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه روابط عمومی ها بوق وزارتخانه و تبلیغات برای وزیر نیستند گفت: عمده ترین وظیفه روابط عمومی ها تاثیرگذاری روی سبک زندگی مردم است.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، عباس آخوندی روز یکشنبه در یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران به وظایف، اختیارات و نوع فعالیت روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها باید بتوانند با ارایه الگوی مناسب رفتار انسان ها را عوض کنند.

به گفته وی اگر می خواهیم روی رفتار چندین میلیون نفر در جامعه اثر بگذاریم باید ببینیم روابط عمومی چگونه با یک برنامه ریزی درست، صحیح، منسجم، ارایه الگوی مناسب و… بتواند رفتار انسان ها و همچنین جامعه را تغییر دهد.

آخوندی گفت: روابط عمومی ها بوق وزارتخانه و وزیر نیستند که دائما به صورت تبلیغات وزیر را در صحنه های مختلف به نمایش بگذارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به علت حضورش در این مراسم اشاره کرد و گفت: از آنجایی که بخشی از این مراسم به اهدای جایزه و تجلیل از یونس شکرخواه پدر علوم ارتباطات در حوزه دیجیتال اختصاص دارد برخود وظیفه دانستم در این مراسم شرکت کنم.

وزیر راه و شهرسازی شکرخواه را یک انسان آرام، با دانش، باوقار و فروتن دانست و گفت: به نظر من یونس شکرخواه نمونه یک شهروند جهانی است.

آخوندی بابیان اینکه شهروند جهانی لایحه های مختلفی دارد گفت: از جهتی نیز (شهروند جهانی) تعلق به جهان و انسانیت، دین، هموطنان و… دارد که خوشبختانه یونس شکرخواه با ویژگی های برجسته ای که دارد با آرامش خود توانسته با تمام لایحه های فوق سازگاری ایجاد کند و تعلق جهانی را با خود تطابق دهد.

وزیر راه که خود را به عنوان یکی از شاگردان شکرخواه در سال های گذشته معرفی می کرد گفت: از ویژگی های مهم این استاد برجسته این است که هر آنچه فراگرفته در عمل به اجرا در می آورد؛ او ضمن انسان بودن از کرامت انسانی هم در دنیا دفاع می کند.

وی با اشاره به اینکه مطبوعات و رسانه های ما سرشار از تضاد و چندگانگی است و آنها کمتر به دنبال حفظ همدلی و وحدت هستند گفت: برخی از متن های نوشته شده امروز پر از جوشش هایی است که توام با خردمندی نیست لذا متن آرام نوشتن نیاز به یک دانش گسترده و شخصیت فروتن از لحاظ دانش و علم دارد که شکرخواه این ویژگی ها را در خود (علم، عمل ، اخلاق، کرامت انسانی، دانش، فروتنی ) دارد.

یازدهمین کنفرانس بین المللی انجمن روابط عمومی های ایران هم اکنون با حضور آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری، آخوندی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از پیشکسوتان و دست اندرکاران روابط عمومی و علوم ارتباطات در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا