خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«خاتمی به جای ارائه راهکار عذرخواهی کند»

کیهان در واکنش به راهکارهای مطرح شده از سوی سیدمحمد خاتمی برای عبور از وضعیت کنونی کشور نوشت: در روزهای گذشته مدعیان اصلاحات و بخصوص رئیس‌دولت اصلاحات به میانه میدان آمده و برای نجات خود به انتقاد از دولت و ارائه راهکارهایی برای حل مشکلات عدیده اقتصادی موجود پرداخته‌اند بی‌آنکه بگویند این مشکلات ناشی از حمایت‌ها و حضور تفکر جریان آنان در بدنه دولت بوده و امروز به جای آنکه این‌اشخاص، جریان‌ها و گروه‌ها لاف ارائه راهکار بزنند، بایستی ضمن عذرخواهی، پاسخگوی نقش خود باشند.

به عنوان نمونه رئیس‌ دولت اصلاحات در دیدار اخیر خود با نمایندگان ادوار مجلس با تأکید بر اینکه «مشکلات اقتصادی ما ریشه‌های تاریخی دارد که‌اشکالات ساختاری و عملکردی هم بر آن افزوده است» اظهار کرد: این مشکلات را باید جدی بگیریم چون واقعاً امنیت و آرامش زندگی مردم را از میان برده است و بخش‌های بسیار گسترده‌ای از مردم امروز از مشکلات نفس‌گیر اقتصادی به‌تنگ آمده‌اند. با وجود تمام اقدامات دولت آقای روحانی، وضعیت اقتصادی در جامعه ما وخیم‌ و بحرانی‌ است.

وی با ‌اشاره به بی‌اعتمادی موجود افزوده است: تداوم این بی‌اعتمادی امید را از میان خواهد برد و در نبود امید، هر چه امکانات داشته باشید، نخواهید توانست از آن بهره بگیرید. ایران از ابتدای انقلاب تا به امروز انواع مشکلات را تجربه کرده، اما هرگز با بی‌اعتمادی گسترده مواجه نبوده‌ایم و اعتماد مردم و مسئولان به هم کارساز بود، وگرنه در جنگ نمی‌توانستیم دوام بیاوریم. این اعتماد امروز لطمه دیده و باید چاره‌ای اندیشید و در این مقطع نقش اصلاح‌طلبان کلیدی است و باید با ایثار و فداکاری و برای پیشرفت مردم و کشور و حل مشکلات از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

رئیس ‌دولت اصلاحات به مشکلات موجود‌اشاره و در فرار به جلو این مشکلات را دارای ریشه تاریخی خوانده است و با این وجود بی‌اعتمادی کنونی به دولت را یک بی‌اعتمادی بی‌سابقه خوانده که هرگز هیچ یک از دولت‌ها با این حجم از بی‌اعتمادی روبرو نبوده‌اند، خاتمی در ادامه نقش اصلاح‌طلبان در این مرحله را کلیدی خوانده است بی‌آنکه به نقش خود در به وجود آمدن وضعیت کنونی کوچک ترین‌اشاره‌ای داشته باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. حداقل خاتمی شهامت عذرخواهی را داشت وانجام داد شماها چه؟؟؟؟؟؟انی را که برکشیدید وتمامیت خودتان را هزینه اش کردید چه؟؟؟؟؟؟؟؟اوییکه الان راست وراست میگردد وانگشتش را به چشمانتان فرومیکند>>>>>>>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا