خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«محمد بن سلمان علیه ملک سلمان کودتا می‌کند»

یک شاهزاده عربستانی جدا شده از خاندان سلطنتی اعلام کرد که اگر ملک سلمان پسرش خالد را به جای محمد ولیعهد کند، محمد بن سلمان علیه پدرش کودتا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، خالد بن فرحان آل سعود، شاهزاده عربستانی جدا شده از خاندان سلطنتی در مصاحبه با المیادین گفت: گستاخی و بی‌باکی عنوان حکومت محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان است. به نظر من آینده محمد بن سلمان به پایان رسیده است.

وی گفت: اگر ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان بخواهد جایگزینی برای پسرش محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور انتخاب کند پسرش خالد را انتخاب خواهد کرد. در این صورت محمد علیه پدرش کودتا خواهد کرد.

خالد بن فرحان “هیئت بیعت” عربستان را که حکام این کشور را تعیین می‌کنند، هیئتی صوری دانست.

وی درباره کشته شدن جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد عربستانی در کنسولگری عربستان در استانبول گفت که برخی از اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها علنا بن سلمان را به دست داشتن در این جنایت متهم کرده‌اند.

خالد بن فرحان خواهان محاکمه بن سلمان در صورت ثابت شدن گناهکار بودنش شد و گفت: چگونه کشورها می‌توانند با محمد بن سلمانی که متهم به قتل و مثله کردن جسد است تعامل داشته باشند؟

وی فاش کرد که به خاطر مواضع سیاسی‌اش در معرض ترور از طریق مسمومیت قرار گرفته و سه سال تحت معالجه بوده است. وی افزود: من ملک سلمان را خوب می‌شناسم او آرزوی مرگ مرا دارد.

خالد بن فرحان گفت: یک هفته قبل از قتل خاشقجی عربستانی‌ها می‌خواستند مرا به مصر بکشانند تا مرا با پول فریب بدهند اما من مخالفت کردم. حکام عربستانی هیچ‌گونه انسانیتی ندارند. کسی که علیه آن‌ها حرف بزند باید بمیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا