خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اظهارنظر فرمانده انتظامی تهران درباره‌ی مرگ دکتر هکی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: بخش‌هایی از گزارش پزشکی قانونی نیز به پلیس واصل شد که بر اساس آن مشخص شد که ریه‌های دکتر هکی پر از دود بوده و طبق نظریه صریح پزشکی قانونی این فرد اقدام به خودسوزی کرده است. همچنین طبق این گزارش، هیچ نشانه‌ای مبنی بر اصابت و جراحت ناشی از جسم تیز و چاقو در بدن این فرد وجود نداشت.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح دستگیری اراذل و اوباش در پاسخ به سوالی درباره مرگ دکتر “هکی” که با فضاسازی رسانه‌ای زیادی از سوی رسانه‌های بیگانه همراه بود، اظهار کرد: چهارشنبه گذشته به ماموران کلانتری باغ فیض اطلاع داده شد که خودرویی با جنازه‌ای سوخته داخل آن کشف شده است که بلافاصله ماموران به محل این خودرو در یکی از خیابان‌های غربی تهران رفته و رسیدگی به موضوع توسط عوامل کلانتری و سپس عوامل پلیس آگاهی آغاز شد.

وی با بیان اینکه پس از شناسایی هویت جانباخته خانواده این فرد احضار شده و مورد پرسش قرار گرفته‌اند گفت: همزمان اقدامات از طریق پزشکی قانونی نیز انجام شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اظهارات خانواده جانباخته افزود: در تحقیقات از خانواده این فرد، مشخص شد وی مدتی است دچار ناراحتی بوده و حتی چندین بار نیز اعلام کرده بود که قصد پایان دادن به زندگی خود را دارد.

رحیمی افزود: بخش‌هایی از گزارش پزشکی قانونی نیز به پلیس واصل شد که بر اساس آن مشخص شد که ریه‌های این فرد پر از دود بوده و طبق نظریه صریح پزشکی قانونی این فرد اقدام به خودسوزی کرده است. همچنین طبق این گزارش، هیچ نشانه‌ای مبنی بر اصابت و جراحت ناشی از جسم تیز و چاقو در بدن این فرد وجود نداشت.

رحیمی با بیان اینکه تحقیقات در این زمینه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد و آنچه که گفته شد گزارش‌هایی است که تا این لحظه به دست ما رسیده است.

وی درباره شایعه‌سازی‌ها و اتهاماتی که پس از این حادثه مطرح شد، گفت: دستگاه قضایی حتما با تشویش‌کنندگان اذهان عمومی و شایعه‌پراکنان برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد تا قاتلان کودکان یمنی و تروریست‌ها دست به چنین اتهامات و فضاسازی‌هایی بزنند.

رحیمی با اشاره به پرونده‌های شاخص کشف شده از سوی پلیس امنیت اظهار کرد: گروهی از مجرمان که تحت عنوان پلیس اماکن اقدام به سرقت مسلحانه از واحدهای صنفی کرده بودند، توسط ماموران پلیس امنیت شناسایی و دستگیر شدند. این افراد چندی پیش کیف رایزن سفارت ژاپن را سرقت کرده و مدتی بعد نیز در خیابان اندرزگو یک خودروی سواری پورش را به شکل مسلحانه به سرقت بردند که یکی از این افراد هنگام فرار از مرزهای غربی و دیگری در فرودگاه امام خمینی توسط ماموران ما دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: گروهی دیگر از اوباش که اقدام به آزار و اذیت دختران کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته رحیمی، کلاهبرداری که اقدام به کلاهبرداری بیش از ۴۵ میلیارد ریالی از کاربران فضای مجازی کرده بود، دستگیر شد و در سوابقش مشخص شد که این فرد هفت ماه در زندان بوده و پس از آزادی از زندان دوباره دست به این اقدامات زده است.

رحیمی شایعات مطرح شده در مورد وقوع سرقت مسلحانه در شهرک بوعلی سعادت آباد را نیز تکذیب کرد و گفت: چنین مواردی به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی با بیان اینکه وضعیت امنیتی مطلوبی در تهران داریم، گفت: تنها در وقوع برخی از سرقت‌های خرد همچون موبایل قاپی شاهد کمی افزایش بوده‌ایم که در همین راستا نیز طرح ویژه مبارزه با سرقت را در تهران آغاز کرده‌ایم و تمامی یگان‌های ما بسیج شده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا