خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چه روزنامه‌هایی برنده «حرفه‌ای امروز» شدند؟

«حرفه‌ای امروز» عنوان طرح ابتکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که از اوایل مهرماه برای ارتقای کیفی مطبوعات به اجرا درآمده است.

به‌گزارش دریافتی انصاف نیوز، از آنجاکه تولید محتوای باکیفیت یکی از هزینه‌برترین بخش‌های صنعت روزنامه‌نگاری و کاهش هزینه‌های مربوط به آن یکی از نخستین واکنش‌های مدیران به مشکلات اقتصادی است، لزوم حمایت‌های دولت در اجرای سیاست‌های تشویقی برای جلوگیری از تنزل کیفیت و ارتقای کیفی محتوای روزنامه‌های کشور بیش از پیش احساس می‌شود.

بر این اساس، معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی از اواسط مهرماه امسال، طرحی خلاقانه با عنوان «حرفه‌ای امروز» را در حمایت مادی و معنوی از محتوای با کیفیت روزنامه‌های کشور اجرا می‌کند. در این طرح هر روز بهترین محتوای روزنامه‌های کشور انتخاب و تقدیر می‌شود. همشهری، صبح‌نو، آفتاب یزد، شهروند، قانون، اعتماد، هفت صبح، سازندگی، بشارت‌نو، جوان، کائنات، جمله، گل، توسعه ایرانی و همدلی، عناوین روزنامه‌های برگزیده این طرح از زمان اجرا تا کنون است.

با توجه به اینکه درپی اجرای این طرح طی هفته‌های گذشته، فضای رقابتی بین روزنامه‌ها ایجاد شده و انگیزه مدیران رسانه‌ای برای ارتقای کیفی محتوای تولیدی به‌نحو محسوسی بالاتر رفته است باید اذعان داشت درصورتی‌که روند داوری آن از شفافیت لازم برخوردار باشد و مجریان این طرح، تداوم و پویایی لازم را سرلوحه کار خود قرار دهند در آینده‌ای نزدیک شاهد اثرات مطلوب این ابتکار وزارت ارشاد در ارتقای کیفی روزنامه‌های کشور خواهیم بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا