خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمیده زرآبادی: شریعتمداری برای وزارت کار مناسب است

سیده‌حمیده زرآبادی، نماینده قزوین در مجلس دهم در مورد معرفی محمد شریعتمداری برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: از نظر من آقای شریعتمداری یک مدیر توانا و کاربلد است. سوابق ایشان از گذشته تا به امروز گواه این موضوع است و حقیقتاً جزو افرادی هستند که برای حل مشکل، زمان می‌گذارند.

وی افزود: برخی به عملکرد آقای شریعتمداری در وزارت صمت ایراد می‌گیرند ولی باید گفت این وزارتخانه بسیار بزرگ و توام با مشکلات فراوان است که بسیاری از این کمبودها به سال‌های گذشته برمی‌گردد. در طول یک سال و اندی که ایشان وزیر صمت بودند تمام تلاش خود را به کار بستند تا مشکلات به حداقل برسد. آقای شریعتمداری در دولت اصلاحات وزیر بازرگانی بودند و کاملاً تجربه اداره چنین وزارتخانه‌ای را داشتند ولی اتفاقات ارزی و تحریم‌هایی که بر علیه ایران وضع شد کار بسیاری از وزارتخانه‌ها مثل وزارت صنعت، معدن و تجارت را با مشکلات اساسی روبرو کرد. حال باید پرسید اگر فردی غیر از شریعتمداری در راس کار بود با وجود این مشکلات که هیچکدام به مدیریت ایشان برنمی‌گشت می‌توانست اوضاع را به نحوی بهتر هدایت کند؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: من یکی از اعضای فراکسیون جوانان مجلس هستم و همیشه خواهان میدان دادن به جوانان بودم. آقای شریعتمداری یکی از وزرایی بود که حقیقتاً به جوانان اعتماد کرد و مسئولیت‌هایی را به آن‌ها واگذار کرد. تردید ندارم اگر ایشان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم شود این روش و منش را دنبال خواهد کرد.

زرآبادی در پایان خاطرنشان کرد: از نظر من در بین چهار گزینه‌ای که آقای رییس جمهور برای تصدی چهار وزارتخانه معرفی کردند، آقای شریعتمداری از همه شایسته‌تر است و من ایشان را فردی اصلح برای وزارت کار می‌دانم و امیدوارم بتواند از مجلس رای لازم را کسب کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا