خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد تند فرماندار مشهد: ادعاها خرواری، عمل‌ها مثقالی!

فرماندار مشهد گفت: بعضی ها ادعایشان در این شهر خروار خروار است اما عملشان مثقال مثقال هم نیست.

به گزارش مهر، علی موهبی بعدازظهر پنجشنبه در مجمع سلامت مشهد با انتقاد از عملکرد برخی دستگاهها در این شهر اظهار کرد: مسئولان این شهر و کسانی که ادعا دارند دلشان به حال نظام و شهر می سوزد و خادم امام هشتم(ع) هستند باید خدمتشان بهتر از دیگران باشد.

وی افزود: اما بعضی ها ادعایشان در این شهر خروار خروار است اما عملشان مثقال مثقال هم نیست و هیچ کس نیز صدایش درنمی‌آید و مردم هم سکوت کرده‌اند.

فرماندار مشهد تصریح کرد: هر کس باید در کشور به وظیفه خودش عمل کند اما می بینیم در مجلس، شورای شهرها و یا  شورای روستا مصوبه ای با اکثر آرا تصویب می شود اما یکی دو نفر از اعضا که با آن مخالف هستند بعد از جلسه در مخالفت با مصوبه مصاحبه می کنند و انرژی کشور را می گیرند.

موهبتی بیان کرد: اگر مردم قبل از اینکه اصلاح طلب و اصولگرا باشند حق طلب باشند حتما کسی در کشور جرائت نمی کند بر مدار بدی ها راه برود و خجالت می کشد در این شهر قدم بردارد.

وی اظهارکرد: هرکسی در هر مسئولیتی قرار دارد اگر وظیفه خود را به درستی انجام دهد به سلامت جامعه کمک خواهد کرد. کسی که در فضای سبز کار می کند اگر بتواند فضای سبز شادابی را ایجاد کند قطعا امید را به جامعه باز می گرداند. تعطیل کردن پروژه و کارخانه در شرایط فعلی خیانت به کشور است.

فرماندار مشهد گفت: در حوزه بهداشت و درمان موضوعات بودجه ای مهم است اما قبل از  اینکه نیاز به سرمایه گذاری و کمک خیران و دستگاهها به حوزه بهداشت ودرمان باشد نیاز به یک نگاه واحد و فرهنگ مطلوب برای داشتن جامعه ای سالم داریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا