خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کارگاه های آموزشی کاریکاتور و نقاشی خط و تصویرسازی در برج آزادی

کارگاه آموزشی کاریکاتور با حضور بهمن عبدی، کارگاه نقاشی خط احمد آریا منش و ۳ ورکشاپ ۱ روزه با موضوع تصویرسازی با حضور امین منصوری در برج آزادی برپا می شود.

به گزارش ارسالی برای انصاف نیوز ۲ کارگاه یک روزه با عنوان «طراحی شخصیت و ایده پردازی در کاریکاتور» روزهای ۴ و ۵ مردادماه در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی توسط بهمن عبدی برگزار می شود.

بهمن عبدی مدرس و کارتونیست، تاکنون با مجلات کیهان کاریکاتور، مجله طنز و کاریکاتور، همشهری، روزنامه جام جم، نشریات بهلول، شنگول و فکاهیون همکاری داشته است و داوری جشنواره های متعددی چون: جشنواره بین المللی کاریکاتور انسان و طبیعت و نخستین جشنواره بین المللی هنر های تجسمی فجر را عهده دار بوده است. این چهره شناخته شده عرصه کاریکاتور، تا به امروز موفق به دریافت جوایز بسیاری از جشنواره های بین المللی و داخلی همچون مقام اول هشتمین دو سالانه کاریکاتور تهران در بخش کمیک استریپ، مقام نخست جهارمین نمایشگاه مسابقه هنر و کاریکاتور برگزیده هیات داوران دومین دو سالانه گرافیک شده است.

کارگاه نقاشی خط احمد آریا منش

چهار کارگاه آموزشی یک روزه با عنوان «نقاشی خط» توسط احمد آریا منش، روزهای ۲۷، ۲۶، ۲۰ و ۱۹ مرداد در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار می شود.

احمد آریا منش مبدع خط «کرشمه» و خط «سفیر»، بنیانگذار اولین خط ایرانی پس از ۵ قرن از خلق آخرین سبک شناخته شده در این عرصه و مولف کتاب هایی چون «حسن همجواری و هماهنگی در نستعلیق»، «تولدی در خوشنویسی» و «آموزش خط سفیر»، تا کنون تجربه تدریس در انجمن خوشنویسان ایران و دانشکده عالی ولیعصر را داشته است. وی در بیش از ۲۱۰ نمایشگاه گروهی و ۱۱ نمایشگاه انفرادی (ازبکستان، روسیه، قزاقستان، الجزایر و…) حضور داشته است.

۳ ورکشاپ یک روزه با موضوع تصویرسازی

کارگاه آموزشی تصویرسازی با عنوان «خط خطی های ذهن من در برج آزادی» از یکم تا سوم مردادماه، (هر روز یک ورکشاپ) در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی توسط امین منصوری برگزار می شود.

امین منصوری مدرس دانشگاه و تصویرساز، تاکنون فارغ از تصویرسازی کتاب های بیشمار، تدریس در دانشگاه های علمی کاربردی در رشته های نقاشی روی چوب، چاپ و طراحی را به همراه تدریس در کارگاه شخصی به مدت ۱۱ سال به عهده داشته است. وی بیش از ۶۷ نمایشگاه افرادی در تهران و ۱۹ نمایشگاه گروهی در تهران، اصفهان و قزوین را برگزار کرده است.

علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند با شماره 66405878 تماس حاصل نموده و یا  به آدرس میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک ۵۴۲ طبقه دوم، آموزشگاه هنر پایتخت مراجعه کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا