خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله عجیب روزنامه جوان به علی دایی، علی کریمی و پولادی

روزنامه جوان نوشت: مشاهیر و همه مردم باید علی دایی قهرمان ملی را از گرداب معرفتی نجات می‌دادند و او را مانند قهرمانان و مشاهیر کشور‌های دیگر در خدمت منافع ملی می‌آوردند، اما با بی‌تدبیری سیستماتیکی که در این حوزه‌ها داریم، فردی مثل دایی به‌جای آنچه می‌توانست باشد، تبدیل به یک بازیگر اینستاگرام با اشتباهات پیاپی و ضدملی شده است.

حیف است او که خودش قبلاً گفته است حضرت آیت‌الله بهجت به او توصیه کرده در فضای مجازی نباشد و او نیز بعد از این نصیحت آن را آویزه گوش کرده است، حالا آن را فراموش کند و بد هم فراموش کند. هیچ‌کس نمی‌تواند به اندازه خود دایی در حفظ محبوبیتی که بین نوجوانان دارد، کوشا باشد و چقدر جای تأسف که عکس این عمل می‌کند.

ما نگران حیثیت ورزشی و اسطورگی آقای دایی هستیم که درس‌خوانده دانشگاه شریف است و پیش‌پای عارف بالله آقای بهجت زانو زده و حرف او را آویزه گوش می‌کرده و بچه‌های نوجوان او را دوست دارند و همه ما می‌خواهیم او قهرمان و اسطوره بماند، اما قطعاً موساد و سعودی و انگلیس خبیث چنین آرزویی برای آقای دایی ندارند.

پس از ادعا‌های آقای دایی برخی از قوه قضائیه خواسته‌اند مثل آلمان (که دایی آنجا بوده و بازی کرده) یا امریکا یا هرجای دیگری او را احضار و در یک دادگاه عادل علنی به ادعای او رسیدگی و در صورت محکوم‌شدن جریمه مالی سنگین در حد بستن شرکت‌ها و دارایی‌ها کند.

برخی نیز خواستار ضبط همه اموال او شده‌اند. اخطار می‌دهیم که هیچ چیز نباید امنیت سرمایه و مالکیت را خدشه‌دار کند، اما اگر آقای دایی خود را آن‌قدر بزرگ می‌داند (که هست) که گمان می‌کند لازم است و ضرورت دارد درباره یک ماجرا به میدان بیاید و چیزی منتشر کند و آن را اثرگذار در حد ملی و جهانی می‌داند، باید بپذیرد که اگر نتوانست به خانه آن دختر ادعایی برود و مرگ او را به دست پلیس در دادگاه ثابت کند، جریمه دادگاه نیز باید در خور شأن و اقدام تخریبی او باشد.

این انصاف را آقای دایی دارد که بپذیرد جریمه مالی کذب ادعای او نباید به اندازه یک آدم گمنام یا یک بازیکن زمین‌های خاکی باشد. او باید توجه کند وقتی بی‌بی‌سی فارسی به‌رغم اسناد موجود که اسرا اصلاً دانش‌آموز دبیرستان شاهد نبود، همچنان پشت او ایستاده، باید خبری باشد!

یک چهره فرهنگی و ورزشی اگر متعلق به حزب یا کمپانی یا یک باشگاه بزرگ است که باید قواعد آن حزب یا باشگاه و نهاد و کمپانی را رعایت کند و در این صورت حکومت نیز طرف حسابش همان حزب و کمپانی بزرگ است، یا اینکه مشاهیر ورزشی می‌خواهند تکرو و بازیگر فضای مجازی باشند، که در این صورت باید با وکیل شخصی و شخصاً در دادگاه حاضر و از ادعا‌های خود دفاع کنند.

آقای دایی! تو می‌توانی موجه و قابل اتکا و تضمین‌شده بمانی، شاید برای انتشار این مطالب تحت فشار بودی. اکنون به کودکان در مدارس دنیا می‌آموزند که باید «قدرت نه گفتن» داشته باشند. این قدرت را در خود تقویت کن و موجه و اسطوره بمان. تو آقای گلی، خودت را پرپر نکن! صحنه‌گردانان این آشوب ضد ملی و تجزیه‌طلبانه خیرخواه تو و دیگر مشاهیر ورزشی نیستند. حد تو بالاتر از امثال علی کریمی درس‌نخوانده و مهرداد پولادی ولگرد است. حد خود را بدان که مولاعلی فرمود «هرکس حد خود را نشناسد، هلاک گردد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ((یک چهره فرهنگی و ورزشی اگر متعلق به حزب یا کمپانی یا یک باشگاه بزرگ است که باید قواعد آن حزب یا باشگاه و نهاد و کمپانی را رعایت کند و در این صورت حکومت نیز طرف حسابش همان حزب و کمپانی بزرگ است)) آیا این مسائل در زمان شاه نیز صدق میکرد؟؟ پس چرا کسانی که رعایت نکردند در نظام شما تشویق شدند؟؟ شما حدیث از معصوم آوردید برای تهدید علی دایی؟؟ اولا این کار مصداق کفر و استفاده از وسیله درست برای مقاصد … است . دوم اینکه علی دایی 80 ملیون ایرانی پشت سرش داره که کاخ پوشالی شما رو با خاک یکسان میکنند . به قول بعضی ها هر کدام یک سطل آب بریزن سرتون سیل شما رو میبره . سوم اینکه وقتی شما اینچنین وحشیانه و با بی شرمی تمام در یک روزنامه کشوری قهرمان ملی کشور را تهدید به مرگ و مصادره اموال میکنید ، یا القابی که مربوط به شما و هم دستهای چپاولگر شماست به دو قهرمان بزرگ دیگر کشور (علی کریمی قهرمان و بزرگ و مهرداد پولادی عزیز و الگوهای بی بدیل فرزندان این کشور) نسبت میدهید باید بدانید اگر هر زمان به هر ورزشکار و یا قهرمان ما هر نوع آسیبی برسد ما آن را از چشم شما میبینیم و مطمئنا باید تقاص پس بدهید

    4
    1
  2. برای شما متاسفم که با بیگانه همراه شدید حرف هم وطنت گوش نمی دهی فقط شبکه های خارجی می بینید شما و امسال شما ها بیدار شید الگوهای شما شهیدان باید باشد منش آنها و رفتار شهیدان و…
    زمان جنگ هم همین طور بود یک عده ای پولشون برداشتن و رفت خارج ولی عده ای مثل همین شهیدان ماند و جنگیدن اگه هر کی دلش برلی وطنش می سوزه باید بیاد به کشور کمک کند نه اموالش ببره کشورهای دیگه باید برای جو ان های ما اشتغال ایجاد کند اگه خیلی مرد و پهلوانه.
    جوان ها به حرف اینا گوش ندید ما تا آخر خط پشت کشورمون هستیم مطمئن باش
    متاسف هستم جسم در ایران و روح در خارج زندگی می کنید فرهنگ بیگانه دارید
    فقط یک اشاره رهبر ما آماده جنگ با بیگانه هستیم ما خیلی هستیم شما نمی بینید
    ان شاالله
    مشکلات هم پشت سر می گذاریم پرچم این سرزمین به دست صاحبش امام زمان می رسانیم.

    1. کشمکش امروز ایران، بر سر برخورداری یا نابرخورداری از حق و سهم است. سال ۵۷ نیز برخورداران ناجوانمردانه روبروی نابرخورداران ایستادند، هرچند آخرش خوار شدند و شکست خوردند. اینبار نیز مسأله همان است و پاسخ همان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا