خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«شریعتمداری اطلاعات کافی نسبت به بدنه وزارت کار را دارد»

یک نماینده مجلس تاکید کرد: آقای شریعتمداری با تجربه و سوابقی که دارند می توانند به خوبی وزارت کار را مدیریت کنند. وزیر پیشنهادی کار اطلاعات کافی نسبت به بدنه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را دارد. شریعتمداری کارگر و تعاون را به خوبی می شناسد و در بخش های دیگر مرتبط با این وزارتخانه ایشان را مسلط دیدم.

محمد فیضی نماینده اربیل و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با خبرنگار اعتمادآنلاین با بیان اینکه در خصوص وزرای پیشنهادی به صورت تشکیلاتی تصمیم می گیریم، گفت: در خصوص وزرای پیشنهادی دولت در فراکسیون امید به صورت تشکیلاتی تصمیم می گیریم و هنوز در فراکسیون به جمع بندی لازم نرسیده ایم.

او ادامه داد: بهترین گزینه موجود در میان دولتمردان برای وزارت صمت، آقای رحمانی است که به خوبی به کارشان آگاه هستند و سابقه ریاست کمیسیون صنایع را دارند و قائم مقام وزیر صنعت بوده و تسلط کافی به این وزارتخانه دارد.

این نماینده مجلس به ارزیابی عملکرد وزیر پیشنهادی اقتصاد پرداخت و تاکید کرد: کار در وزارت اقتصاد سخت است و در حال حاضر هر اتفاق بیفتد انگشت ها به سمت وزیر است اما با این وجود هم آقای دژپسند می تواند خوب عمل کند و وظایف محوله به این وزارتخانه را پیش ببرد وو در کارهای اقتصادی و مالی می توان به ایشان اعتماد کرد.

فیضی با بیان اینکه شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدیر با سابقه ای است، گفت: آقای شریعتمداری جزو دولتمردان موفق کشور است و سیاسی ها نحوه مدیریت او را می پسندند. نظر بنده در خصوص آقای شریعتمداری مثبت است و با تجربه و سوابقی که ایشان دارند می توانند به خوبی وزارت کار را مدیریت کنند. وزیر پیشنهادی کار اطلاعات کافی نسبت به بدنه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را دارد. شریعتمداری کارگر و تعاون را به خوبی می شناسد و در بخش های دیگر مرتبط با این وزارتخانه ایشان را مسلط دیدم.

او ادامه داد: نگاه نمایندگان به آقای شریعتمداری بعد از ارائه برنامه و پاسخ به ابهامات ایشان تغییر کرده است.

این نماینده مجلس همچنین در خصوص اسلامی وزیر پیشنهاد راه و شهرسازی گفت: شناخت کافی نسبت به آقای اسلامی ندارم و به نظر می رسد رشته تحصیلی و کار ایشان مرتبط بوده اما اینکه می تواند این وزارتخانه را مدیریت کند باید بررسی شود. البته به نظر می رسد هماهنگی چندانی با آقای اسلامی برای تصدی گری این وزراخانه صورت نگرفته بود چون مشخص است که برنامه ای که ارائه کردند فوری تهیه شده است.

فیضی در پایان خاطرنشان کرد: ما در خصوص وزرا همانطور که گفتم با توجه به نظر فراکسیون تصمیم گیری می کنیم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا