خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تقدیر از برگزیدگان همایش و فیلم برتر سواد رسانه ای در ۲۱ آبان ماه

دبیر اجرایی دومین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی از برگزاری این همایش در روزهای نوزدهم تا بیست و یکم آبان ماه خبر داد و گفت: در اختتامیه همایش از ۶ برگزیده بخش مقالات علمی پژوهشی و مقالات علمی ترویجی و همچنین تهیه کننده و کاگردان فیلم برتر سواد رسانه ای تقدیر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، معصومه نصیری با بیان اینکه دومین دوره همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی با رشد مشارکت مخاطبان داخلی و خارجی همراه بوده است، اظهار کرد: با عنایت به اینکه محور موضوعی این دوره از همایش «خانواده» تعیین شده است برای این بخش از مخاطبان برنامه هایی مبتنی بر توانمندسازی و آموزش در نشست های تجربه نگاری و همچنین پنل های تخصصی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در این همایش معرفی بسته سواد رسانه ای مخصوص خانواده در دستور کار است، تاکید کرد: حضور خانواده ها جهت بهره مندی از بسته تهیه شده، قطعا بر روال تربیت رسانه ای آنها تاثیر خواهد داشت و بر این اساس منتظر حضور پررنگ و با دغدغه خانواده ها هستیم.

این عضو هیات علمی همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی اعلام کرد: از امروز امکان ثبت نام برای حضور در همایش از طریق سایت saramad.ir فراهم شده است که علاقه مندانی که از این طریق ثبت نام نمایند، گواهی حضور در همایش را نیز دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این همایش در سالن همایشهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در میدان بهارستان میزبان شرکت کنندگان خواهد بود، افزود: برای دسترسی آسان مخاطبان به کتب حوزه سواد رسانه ای و محتواهای صوتی و تصویری این حوزه، در حاشیه هر سه روز این همایش، نمایشگاه عرضه محصولات سواد رسانه ای و اطلاعاتی نیز برگزار خواهد شد.

نصیری در پایان خاطر نشان ساخت: ارائه تجربه نمایندگان رسانههای داخلی و خارجی در برخی حوزه های مرتبط با سواد رسانه ای، برگزاری پانل سواد رسانه ای و تعلیم و تربیت دانش آموزان، نقد و بررسی برنامه های تلویزیونی در حوزه سواد رسانه ای و نقد و بررسی فیلم های جشنواره فجر از منظر سواد رسانه ای مهمترین برنامه های روز دوم همایش است و در روز سوم همایش با حضور مقامات علمی و اجرایی کشور از برگزیدگان همایش تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا