خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتخاب شهردار جدید تهران در 22 آبان

سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد که در 22 آبان ماه جاری شهردار جدید تهران اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی اعطا صبح امروز پس از حضور در جمع خبرنگاران در مورد جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر با شهردار تهران که در مورد تعیین فرآیند انتخاب شهردار تهران بود، گفت: براساس رایزنی‌های انجام شده اعضای شورای شهر مهلت دارند که تا دوشنبه پنج گزینه خود را معرفی کنند و در جلسه دوشنبه از میان کاندیداها، پنج نفر انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه روز شنبه 12 آبان ماه رای گیری شده و پنج نفر انتخاب می‌شوند گفت: این افراد با حضور در کمیسیون‌ها نقطه نظرات خود را در مورد برنامه سوم توسعه شهرداری تهران اعلام خواهند کرد.

اعطا با بیان اینکه روز یکشنبه 20 آبان پنج گزینه شهرداری تهران با حضور در صحن علنی شورا به مدت یک ساعت برنامه‌های خود را ارائه می‌کنند، گفت: در همان جلسه رای‌گیری می‌شود و دو نفر به عنوان کاندیدای نهایی انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه سه شنبه 22 آبان ماه شهردار جدید تهران مشخص می‌شود، گفت: در مورد حضور هاشمی در میان کاندیدا صحبتی نشده است.

وی با بیان اینکه اساسا در مورد گزینه‌ها صحبتی نشده، گفت: فردا اعضای شورای شهر گزینه‌های خود را معرفی می کنند.

سخنگوی شورای شهر تهران در مورد وضعیت افشانی نیز گفت: افشانی تا 24 آبان ماه فرصت دارد که در شهرداری بماند اما اگر تا آن زمان به جمع‌بندی برسیم که شهردار جدید چه کسی است و حکم آن توسط وزیر کشور صادر شود، قطعا نیازی به انتخاب سرپرست نخواهیم داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا