خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی افشانی به رییس شورای شهر تهران

«محمدعلی افشانی»، شهردار تهران در نامه ای خطاب به رییس شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه استفساریه استثنا بودن شهردار با نزدیک به 140 امضا تحویل هیات رییسه مجلس شده است، نوشت: در صورت صلاحدید با هماهنگی نمایندگان امضاکننده استفساریه نسبت به آینده مدیریت پایتخت اتخاذ تصمیم کنید.

به گزارش ایرنا، سید محمدعلی افشانی روز دوشنبه در این نامه نوشته است: در روزهای پایانی اردیبهشت با رای اعتماد نمایندگان مردم ،مدیریت شهر تهران به اینجانب واگذار شد و برغم دشواری ها تلاش کردم با ارئه برنامه ای منسجم و عملیاتی با شعار «شهر زیست پذیر شهروند مشارکت پذیر» حمایت شما و مردم امید را در دل های شهروندان زنده نگه دارم.

وی ادامه داد: در این راستا تکمیل پروژه های نیمه تمام، بهبود وضعیت هوای شهر، توسعه حمل و نقل عمومی، تصویب لایحه درآمدهای پایدار شهری در دولت، بازآفرینی بافت های ناکارآمد شهری، کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد کمربند سبز شمال تهران و بهبود وضعیت رفاهی کارکنان شهرداری در صدر اهداف سازمان شهرداری قرار گرفت.
افشانی در ادامه مهمترین هدف را شفاف سازی و مبارزه واقعی و عملی با فساد ‌و رانت بویژه رانت مسئولیت پست های کلیدی و هجمه بی امان اصحاب ثروت و قدرت عنوان کرد و افزود: با توجه به تاکید شما نمایندگان مبنی بر عدم شمولیت قانون به کارگیری بازنشستگان مطابق ماده 80 قانون انتخاب شهرداران و درخواست از اینجانب مبنی بر ادامه فعالیت تا اعلام نتیجه استفساریه، اینجانب نیز براساس مسئولیت اجتماعی و سوگندی که یاد کردم پذیرفتم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون که استفساریه استثنا بودن شهردار تهران به عنوان شخص حقوقی و نه فرد حقیقی با نزدیک 140 امضا تحویل هیات رییسه مجلس شورای اسلامی شد و در دستور کار مجلس است از شما اعضای شورای اسلامی شهر تهران تقاضا دارم پیرو جلسه هم اندیشی امروز در صورت صلاحدید با هماهنگی نمایندگان امضاکننده استفساریه نسبت به آینده مدیریت شهر تهران اتخاذ تصمیم کنید.
شهردار تهران در پایان نامه خود از حمایت های اعضای شورای شهر و نمایندگان مجس شورای اسلامی قدردانی و تاکید کرده از هر تصمیمی حمایت خواهد کرد و بدون هیچ چشمداشتی همواره برای حل مشکلات شهروندان تهرانی کنار نمایندگان شورای شهر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سید محمد علی افشانی 23 ادریبهشت به عنوان شهردار تهران انتخاب اما پس از ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان اعلام شد که باید از این مسئولیت کناره گیری کند.

محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران روز گذشته در جمع خبرنگاران گفته بود: نمایندگان مجلس همچنان طرح استثنا کردن شهردار پایتخت از قانون منع به کارگیری بازنشستگان را دنبال می کنند در عین حال موضوع نحوه انتخاب شهردار را در جلسه هم اندیشی شورا آغاز کرده ایم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا