خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«شایعه قطع اینترنت در ۱۳ آبان جنگ روانی است»

یک نماینده مجلس شورای اسلامی درباره جلب اعتماد مردم برای استفاده از شبکه‌های داخلی اطلاعات، عنوان کرد: باید نیاز مردم را بتوانیم درست تامین کنیم؛ زیرا رفع نیاز با کوچ دادن اجباری رخ نمی‌دهد.

سید احسان قاضی زاده هاشمی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره شایعه قطع اینترنت در ۱۳ آبان از سوی آمریکا در ادامه تشدید تحریم‌ها از سوی این کشور در روز سیزده آبان گفت: بعید می‌دانم چنین مسئله‌ای اتفاق بیفتد، اصولا این حرف‌ها ناشی از یک فضای جنگ روانی و بیشتر از آن یک فضاسازی داخلی است.

رئیس فراکسیون فضای مجازی خاطرنشان کرد: اتفاقا هدف آن‌ها این است که از طریق گسترش اینترنت در داخل کشور  جریان‌سازی‌ داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به این که مردم به شبکه‌های داخلی اعتمادی ندارند اولا برای اعتمادسازی چه باید کرد ثانیا دولت چه وظیفه‌ای دارد، گفت: یک ضروت است که شبکه داخلی ملی اطلاعات داشته باشیم و این بر عهده وزرات ارتباطات است و جزء شرح وظایف جدی این وزراتخانه است که این شبکه راه بیفتد اما متاسفانه تاکنون توفیق آن‌چنانی نداشته است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره جلب اعتماد مردم برای استفاده از شبکه‌های داخلی اطلاعات، عنوان کرد: باید نیاز مردم را بتوانند درست تامین کرد؛ زیرا رفع نیاز با کوچ دادن اجباری رخ نمی‌دهد بلکه باید نیاز مردم را به طور صحیح پاسخ داد.

وی افزود: بحث عرضه و تقاضا در بازار است اگر یک کالای با کیفیت را با نرخ ارزان در مقابل یک کالای بی کیفیت گران ارائه کنند مشخص است که استفاده کننده در پی شرایط بهتر می‌رود باید نیاز را درست تامین کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا