خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صادق خرازی هم به شهرداری نه گفت!

«صادق خرازی» دیپلمات سابق که علی رغم بیماری به عنوان یکی از گزینه‌های شهرداری تهران در میان چندین گزینه مطرح شده، در نامه‌ای از کاندیداتوری این پست انصراف داد!

به گزارش انصاف نیوز، دو سال پیش سیدمحمدصادق خرازی درباره‌ی خبر کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری 96، گفته بود: «این حرف‌ها شایعه است چرا که من بستری هستم و حتی معلوم نیست زنده بمانم. الان که با شما صحبت می‌کنم دستگاه اکسیژن به من وصل است». [ایسنا]

متن کامل این نامه که خطاب در پی می‌آید:

بسمه تعالی

برادر بزرگوار جناب آقای مهندس هاشمی

رییس محترم شورای شهر تهران

روز دوشنبه از طریق رسانه‌ها مطلع شدم نام اینجانب توسط شورای محترم شهر به عنوان یکی از گزینه‌های شهرداری تهران مطرح شده است. با عنایت به این که بنده کاندیدای پذیرفتن این مسوولیت نیستم سپاسگزار خواهم شد نام اینجانب از گزینه‌های مطرح شده حذف شود.

امیدوارم با خردمندی حضرتعالی و اعضای شورای شهر تهران تکلیف مدیریت شهر تهران به سرعت مشخص شود و نابه‌سامانی ایجاد شده مرتفع شود. همچنین امیدوارم با پیگیری جنابعالی و دیگر اعضای شورای شهر در دوران جدید جوانان فارغ از هیاهوهای شعاری نقش محوری در اداره شهر پیدا کنند که پدیده انقلاب اسلامی و حماسه دفاع مقدس و جریان اصلاحات و هر کنش گر سیاسی که دل به تحول در ارتقا بینش و دانش کشور دارد، هر چه دارد از جوانان خوشفکر و بدون ادعای این سرزمین است.

با احترام، سید محمد صادق خرازی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا