خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیسان اسلامی؛ پدیده جدید اینستاگرام که با فحاشی، می‌خنداند

ایمان عبدلی در برترین ها نوشت: به تازگی و طی روزهای اخیر ویدیوهایی رکیک از یک ایرانی مقیم آمریکا وایرال شده که شکل حرف زدنش و دلیل محبوبیتش خیلی عجیب و غریب است.

بیوگرافی آیسان اسلامی

از آیسان اسلامی حرف می‌زنم، پسرک جوانی که با بدنی عضلانی مقابل دوربین می‌نشیند و با رکیک‌ترین واژه‌ها خنده خلق می‌کند، البته این که چرا فحش دادن مخاطب آیسان را به خنده می‌اندازد، نکته خیلی عجیبی‌ست که شاید بتواند مورد مطالعه جامعه‌شناسان قرار بگیرد. 

آیسان اسلامی؛ پدیده جدید اینستاگرام که با فحاشی، می‌خنداند

از آیسان چه می‌دانیم؟

می‌گوید و می‌گویند بچه چالوس است، سال‌ها در شهرک غرب تهران ساکن بوده، اصلا مادرش را ندیده و اتفاقا همین چندی پیش ویدیویی منتشر کرد که خبر از فوت مادر نادیده ‌اش می‌داد. این تنها ویدیوی غمگین آیسان در تمام طول مدت شهرتش بوده که در میان هوادارانش بازتاب زیادی داشته. خودش گفته که بچه طلاق است و اصلا به همین دلیل هم مادرش را ندیده، ظاهرا نفر یا نفراتی از اعضای خانواده او معتاد بوده‌اند، نکته اینجاست که او در آمریکا هم پیشه عجیبی دارد، برخی ادعا کرده‌اند او نزول خوری می‌کند. ملک و ماشین خرید و فروش می‌کند و از این طریق سود پول‌هایی که به دست مردم می‌سپارد را می‌گیرد.

آیسان اسلامی؛ پدیده جدید اینستاگرام که با فحاشی، می‌خنداند

مورد عجیب محتواهای او

مثلا یکی از ویدیوهای پربازدید او در توصیف این است که آیسان تصور می‌کند بچه‌دار شده، او در ماشین نشسته، دوربین عقب ماشین را نشان می‌دهد، آیسان با پسر فرضی‌اش حرف می‌زند و خطاب به او می‌گوید بابایی ….اینجایی که نقطه چین گذاشتیم، واجد یک فحش رکیک است. در ادامه این فضای خیالی او با همسرش صحبت می‌کند، همسرش به او تذکر می‌دهد که با بچه‌ خیالی درست حرف بزند، او در همان خیال هم خطاب به همسرش فحاشی می‌کند و می‌خندد و تمام. این مشت بود نمونه خروار ویدیوهای پر بازدید آیسان اسلامی.

آیسان اسلامی؛ پدیده جدید اینستاگرام که با فحاشی، می‌خنداند

چهار میلیون فالوور و همکاری با حسین تهی

دایره واژگان آیسان البته متکی به برخی اصطلاحاتی‌ست که خودش ساخته و محبوب مخاطبانش هم شده، اصطلاحات بی‌ربط و غریبی مثل «پسر شاه باشه»، از او بلاگری ساخته که 4میلیون فالوور دارد، کار به جایی رسیده که او در قطعه جدید حسین تهی با او همکاری کرده. به هر حال فضای شبکه‌های اجتماعی در این روزها غریب‌تر از هر دوران دیگری‌ست

نظر کاربران چیست؟ 

موجی: اونی که گفته یکی‌ باید آی کیوش زیر ۳۰ باشه از آیسان اسلامی خوشش‌بیاد، با آی کیو  117 ازش خوشم میاد . واقعا نسخه نپیچین میمیرین؟ چقد نچسبین.

اسپرینگ بوکه: ‌دوستای خارجیم کلیپ های آیسان اسلامی رو میفرستن برا که براشون ترجمه کنم ولی هیچ جوره نمیتونم لهجه مازندرانی و اون لحنش رو براشون تو ترجمه ها جا بدم.

امیر: به نقطه‌ای رسیدم که‌ وقتی آیسان اسلامی گفت مادرش فوت کرده و عینک زد تا بغضش دیده نشه. منم اشکی شدم. وقتی نوشت تو از من هم تنهاتر بودی خیلی خوب فهمیدم. وقتی گفت تا چند روز نیستم درکش کردم. متأسفانه این‌ها‌ رو‌خیلی خوب متوجه میشم و از درون‌ میسوزم، باید اعتراف کنم‌ که خیلی ضعیف شدم.

مریلو: ‌فکر کنم جز معدود دخترایی باشم که نه تنها رو خود آیسان اسلامی کراش فضایی ندارم، بلکه ویدیوهاش هم به نظرم اصلا فان نیست و از طرز حرف زدنشم خوشم نمیاد…

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا