خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک دنیا حرف در قاب یک تصویر

برخی کاربران خوش ذوق شبکه های اجتماعی در عراق که این روزها به صورت گسترده ای بر روی مساله تروریسم و جنگ علیه داعش در این کشور متمرکز هستند، مدال های ژنرال های سرشناس منطقه را با فرمانده ایرانی مقایسه کرده اند.
به گزارش ایرنا، تصویری که این روزها در صفحات فیسبوک دست به دست می شود، چهار نفر را نشان می دهد؛ اولی پادشاه اردن است که بر سینه اش تعداد زیادی مدال نصب شده و طراح شوخ طبع، ذیل آن نوشته «جنگجویی شرکت کننده در 50 جنگ در محیط پلی استیشن در لاس وگاس که 1250 گرم مدال بر سینه دارد.»
نفر بعدی امیر بحرین است که با عنوان امپراتور بحرین از وی یاد شده و ذیل تصویرش نوشته شده است «شرکت کننده در جنگ های صید موطلایی ها در تفریح گاه های موناکو و … با 870 گرم مدال».
«سلطان صحرا» نفر سومی است که با تعداد زیادی مدال بر سینه نشان داده می شود و ذیل آن آمده است: «خالد بن سلطان مشارکت کننده در ولگردی و تماشای صفحات نمایشی در اتاق عملیات طوفان صحرا با 650 گرم مدال برسینه».
نفر بعدی کسی نیست جز سردار قاسم سلیمانی که بر سینه اش به جای مدال یک علامت سوال نشانده اند و نوشته اند: «شرکت کننده در بیش از 50 جنگ و درگیری که متهم است در یک زمان در بیش از یک جبهه می جنگد، اما چگونه ؟ این را از من نپرسید، او هیچ مدالی ندارد.» 
پای این طرح ها، پیام های زیادی به چشم می خورد و هر کسی نظری داده است؛ اما در بیشتر این پیام ها، ژنرال های منطقه را جنگجویان پوشالی معرفی کرده اند و درباره قاسم سلیمانی گفته اند که او مرد بی ادعای صحنه های نبرد است و به جای ژست های هالیوودی و حرافی، پای خاکریزها ایستاده و به صورت واقعی مرد میدان های سخت است و یک قهرمان حقیقی.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا