خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نگرانی روح الله زم از افشای آمدنیوز و ایران اینترنشنال

/ امین فردین: مدارک مالی آمدنیوز رو منتشر کن! /

در حالی که «روح الله زم» ادمین کانال آمدنیوز و آقازاده حجت الاسلام زم، از تعقیب قضایی فردی به نام «امین فردین» در آلمان به بهانه‌ی انتشار فایل صوتی مکالمه‌ی تلفنی بین آنها خبر داده، فردین در اینستاگرام نوشته که زم از آنچه او درباره‌ی تلویزیون ایران اینترنشنال گفته شاکی است.

به گزارش انصاف نیوز، نوشته‌های این دو ایرانی مقیم اروپا را که با هم به اختلاف خورده‌اند و در حال افشاگری درباره‌ی دکدیگر هستند را در زیر می‌خوانید.

روح الله زم دیروز در تلگرام نوشت:

«تعقیب قضایی خبرنگار صداوسیما و باشگاه خبرنگاران جوان آغاز شده است. با اسناد استخراج شده از روابط امین فردین و افسر هادی وی در مونیخ که چندین رستوران زنجیره‌ای نیز دارد، مدارک جهت بررسی حقوقی در اختیار وکیل قرار گرفته است. بر اساس قوانین کشورهای آزاد، استراق سمع و ضبط مکالمات خصوصی میان افراد در فضای رسانه‌ای بدون آن‌که قبل از آن به طرفین اعلام شده باشد، جرم است و ضمن جریمه سنگین مالی، احکام زندان و دیپورت نیز برای آن پیش‌بینی شده است. پیش‌تر در گفت‌وگوی مشترک با آقای فخرآور اعلام کرده بودیم که تور امنیتی برای این خبرنگار وابسته به … صداوسیما پهن شده و برای وی دام‌گذاری شده تا پرونده وی برای همیشه با پیگیری قضایی بسته شود. در صورت نیاز به اطلاع‌رسانی بیشتر، در این خصوص اقدام خواهد شد».

نوشته‌های امین فردین در یک هفته‌ی اخیر

امین فردین که در اینستاگرام خود را «خبرنگار برنامه پشت پرده» معرفی کرده، در روزهای اخیر تعدادی پشت درباره‌ی روح الله زم نوشته بود که در زیر می‌بینید:

پنج روز پیش نوشت: ماله کشی روح الله زم در ارتباط با گاف خبری و بی سندی که در ارتباط با قالیباف پخش کرد. به طرف میگی سند رو کن، میره سندی که خودمون روز اول در ارتباط با سایت‌های شرط بندی منتشر کردیم رو بازنشر می‌کنه… اسکی رفتن بچه آخوند و فاضلاب سیاسی بر روی اخبار ما همچنان ادامه دارد.

از همین الان آمد (صدای مردم) نیوز و روح الله زم روی تارگت ماست، سوزن گیر کرد. آقای زم، درسته که شهر مونتابورن در فرانسه که شما در آنجا زندگی می‌کنید تقریباً هم قافیه شهر ملبورن در استرالیاست، ولی دلیل بر این نمیشه که خبر جعلی پخش کنی و به دروغ به مخاطبان بگی که رفتی ملبورن… به شعور مخاطبان توهین نکن برادر من، درست نیست. یادت باشه حریف سواد رسانه‌ای ما نمیشی، همکار بودی و حرمت رو حفظ کن وگرنه … آها راستی یادم رفت سندت کو که میگی ما با سازمان اط. سپاه مرتبط هستیم.

۲۴ ساعت مهلت داری تا سند رو کنی که ما با سازمان اط. سپاه مرتبط هستیم وگرنه از دوران طفولیتت تا امروز ظهر ناهار چی خوردی و با دوست دخترت تو اسپانیا هر غلطی که کردی منتشر می‌کنیم.

تفکر تیم پشت پرده، مثل اسب شطرنجه، با تفکر حرکت بعدیمون رو انجام می‌دیم و اگه لازم باشه از رو همه می‌پریم. (تنها مهره شطرنج که از رو مهره‌ها دیگه میپره اسبه)

چه این مهره جاسوس (روح اله زم) باشه چه بقیه سوپاپ‌های صادراتی ج.ا

اجازه نخواهیم داد تا صدای اعتراضات مردم را با سیاست‌های کثیف‌تان خفه کنید. ما شما را رسوا و صدای دروغینتان را خفه خواهیم کرد.

اینم یک دست گرمی دیگه و سکته خفیف دیگری تا ساعت ٨:٤٥ شب به وقت ایران… اسناد بسیار است و ما هم هوشیار… مستر زم، شب درازه… به پایان سلام کن.

 

پنج روز پیش، در پستی دیگر نوشت: … تمام حرصت از اینکه که ما اسناد تلوزیون ایران اینترنشنالی که کاملا وصل به عربستان سعودی را منتشر کردیم، دلیل ناراحتیت از این جریان رو بگی؟

… راستی تو مصاحبت با امین فردین گفتی از رسانه بیان پول می‌گیری؟

شفافیت مالیت کجاست که دنبال منابع مالی بقیه هستی اول خودت رو شفاف کن بعد بقیه رو، تو اروپا مخصوصا شهر مونتابورن حتما اداره مالیات داره که تو مالیات میدی یا نه؟

حدودا دو ساله داری برای آمدنیوز قلم میزنی مدارک مالی آمدنیوز رو منتشر کن، منابع مالیت از کجاست و از شبکه بیان چقدر داری میگری؟

آیا از دولت فرانسه کمک هزینه بیکاری و مسکن دریافت می‌کنی؟

چرا منابع مالی تو شفاف نیست‌؟

 

چهار روز پیش هم نوشت: … راستی سند قالیباف که گفتی فرار کرده چی شد

قابل توجه روح اله زم

طبق ادعای شما امروز در مورخ ٢٨ اکتبر ٢٠١٨ در لایو مشترک با امیر عباس فخرآور ادعاهای زیر را انجام دادید:

1 .  امین فردین عامل اطلاعات سپاه از ایران است.

2 . امین فردین همچنین با وزارت اطلاعات آلمان وابسته است.

3 . برادر امین فردین در ایران کارمند وزارت اطلاعات است.

4 . امین فردین در ٢ ماه گذشته به ایران سفر کرده و با عوامل جمهوری اسلامی پیمان همکاری‌های بیشتر را بسته است.

5 . وزارت اطلاعات کشور آلمان و وزارت اطلاعات کشور ایران با هم همکاری و تبادل اطلاعات انجام می‌دهند.

6 . امین فردین برای دستگاه‌های امنیتی ایران، دستگاه‌های شنود خریداری کرده است.

لذا طبق این اطلاعیه شما تا تاریخ ٢ نوامبر ٢٠١٨ و پایان ساعت اداری ٥:٣٠ بعد از ظهر به وقت اروپا (طبق قانون، پنج روز کاری) مهلت دارید تا کلیه اسناد و مدارک تان را در خصوص ادعاهای بالا در کانال خود منتشر کنید و یا از وکلای خود بخواهید تا برای ما ارسال کنند. وکلای شما با فرستادن ایمیل به امین فردین می‌توانند مشخصات خود را اعلام کنند و بلافاصله ما (تیم حقوقی پشت پرده) با آنها تماس خواهیم گرفت. در غیر این صورت به صورت رسمی و قانونی از شما شکایت خواهد شد و مورد پیگرد قانونی قرار خواهید گرفت.

هرگونه اقدام خشونت بار و یا تهدیدآمیز از طرف شما، مستقیم و یا غیر مستقیم (دولت ج.ا) بر علیه امین فردین و یا خانواده‌اش در ایران به پلیس اینترپل و مراجع پلیس‌های فرانسه، آلمان و همچنین پلیس متروپولیتن در لندن گزارش خواهد شد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که هرچه سریعتر در این رابطه با یک وکیل تماس بگیرید و با وی مشورت حقوقی داشته باشید. وکلای شما می‌توانند تا مستقیماً با ما (تیم حقوقی امین فردین) مکاتبه کنند و مدارک را برای ما بفرستند. در غیر این صورت برگه شکایت از طرف دادگاه به آدرس منزل شما در شهر مونتابن در کشور فرانسه ارسال خواهد شد. تیم حقوقی پشت پرده ـ لندن

 

چهار روز پیش همچنین نوشته بود: خدمت آقای علی علیزاده؛ مهلت ٢٤ ساعته وکیل تلویزیون ایران اینترنشنال به جنابعالی تموم شد و نه از شما و یا وکیل ایران اینترنشنال و نه شبکه ایران اینترنشنال خبری نشد.

نه عذرخواهی کردی، نه دستگیر شدی. آمارت را تو لندن داریم.

یه وقت یحتمل به خاطر اینکه سوزن ما رو اسناد و مدارک این شبکه گیر کرد و نامه وکیل شون را وکلای ما در لندن زیر سوال بردند و هزار جور گاف املایی و حقوقی گرفتند، این پروژه از همون ابتدا بسته نشده باشه؟ حداقل به شعور مخاطبین‌ات توهین نکن و همانطور که اومدی جلو دوربین و مثلا کمک خواستی و پرده از شکایت برداشتی، الان هم مردم را مطلع کن.

البته همانطور که گفتیم تیم حقوقی ما در لندن، نامه پر از اشتباه وکیل تلویزیون ایران اینترنشنال را به کانون وکلای بریتانیا SRA گزارش خواهد داد.

با اینکه درگیر پروژه زم هستیم، ولی همچنان پروژه شما را از یاد نبرده‌ایم.

حواسمون به همه چی و همه جا هست.

 

چهار روز پیش با انتشار ویدیویی که در آن زم می‌گوید در مراسم روز قدس، به مردم خوراکی رایگان داده می‌شود، نوشت: اوج بی سوادی روح اله زم مدیر رسانه دروغ نیوز (آمدنیوز)، واقعا رسانه «بیان» داره کم کم خودش رو بی اعتبار میکنه که این نفوذی [دستگاه امنیتی] رو کرده منبع خبرهاش، روح الله زم کسی است که ۲۰ بار با پدرش در مراسم روز قدس شرکت کرده و «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» گفته، هنوز نمی‌داند روز قدس در ماه رمضان است!

سناریو بی اعتبار کردن رسانه‌های مبارز واقعی داره توسط این شخص با خط گیری از دستگاهای امنیتی انجام میشه. بی سواد زم هیچ بسیجی تو خیابون تو روز قدس که جمعه اخر ماه رمضان است، نه ساندیس میخوره نه آب نبات، حداقل اینو دشمن‌های خونی ایران هم خوب می‌دونند چه برسه آدم‌های عادی.

 

چهار روز پیش با انتشار فایلی صوتی صدای زم نوشت: افشای فایل صوتی مکالمه روح الله زم که درآان آمار محرمانه فخرآور را برای امین فردین با هدف تخریب اپوزیسیون ارسال می‌کند!‌ که امین فردین مستند بسازد، حال قضاوت با شما چه کسی می‌تواند به این اسناد و اطلاعات محرمانه از فخرآور مثل مارک و مدل موبایلش دسترسی داشته باشد، [دستگاه امنیتی] با همکاری روح الله زم یا امین فردین خبرنگار پشت پرده؟

این فایل صوتی را طرفداران سید محمد حسینی و ریستارت در خصوص روح الله زم به صورت ویژه گوش کنند، حالا خودتون متوجه خواهید شد که امین فردین خبرنگار برنامه پشت پرده عامل تفرقه انداختن بین اپوزیسیون‌هاست یا روح الله زم خط گیرنده از [دستگاه امنیتی]

بعد از اینکه به من گفت این فایل پنج دقیقه رو آماده کن، هفته بعدش سید محمد حسینی سر از شبکه بیان درآورد و زم با حسینی گل می‌گفت و گل می‌شنید.

ولی سید محمد حسینی خبر از نقشه‌های این فاضلاب روح الله زم نداشت که منو انداخته بود جلو و خودش نقش آدم خوبه رو بازی کرده بود.

حتما آقای روح الله زم با سید محمد حسینی هم بسته بودی مثل فخرآور؟

در خصوص مسیح، علی جوانمردی و پهلوی هم ازت فایل صوتی دارم.

حتما با اونهام بسته بودی! تو خودت عامل تفرقه انداختن اپوزیسیون‌هایی بعد حرف از اتحاد میزنی؟

ضمنا آدم با کسی وقتی پشت پرده میبنده که ادعا می‌کنی با فخرآور برای ضایع کردن من بستی به طرف مقابل که امین فردین باشه اطلاعات غلط میده برای تخریبش نه اطلاعات درست.

 

دو روز پیش، امین فردین با انتشار ویدیوهایی درباره‌ی تصویر و خبرهای منتشر شده در تلویزیون ایران اینترنشنال نوشته بود: رسوایی دیگر برای تلویزیون ایران اینترنشال، وقتی ۷ آبان پارسال را به جای امسال به مردم قالب می‌کند.

 

یک گذشته نوشت: «آقای روح الله زم ۲۴ ساعت بهت وقت میدیم مشخصات وکیلت رو برای ما اعلام کنی وگرنه سر همین زر زر مفتت قسمت دوم رو برات اجرا می‌کنیم. ضمنا یکم برو قوانین خبرنگاری و ضبط صدا هم بخون به درد میخوره که یکی دیگه اینطوری دستت رو برای مردم رو نکنه. هرچند توی آیس پک فروش در ایران، پا ممبر نشین بابات چه به قوانین خبرنگاری. ضمنا چی شد شما ها قرار بود منو سرکار بزارید 😜 گندش درآمد 😂

حالا یکم یکم سند رو می‌کنیم. هنوز زر مفتت که گفتی امین فردین با اطلاعات آلمان و ایران در ارتباطه ویدیوش موجود است اینو کدوم ور دلت میخوای بزاری مردک بیسواد. وقتی چشمت رو میبندی و دهنتو باز میکنی چرت و پرت مینویسی و یا چرت و پرت میگی اینجوری تو دامی که برا بقیه پهن کرده بودی گرفتار میشی».

 

امروز با دست انداختن و تمسخر یکی از ویدیوهای مصاحبه‌ی روح الله زم نوشت: «قصد اسائه ادب نداریم، اما آقازاده‌ی آخوند زم جناب آقای روح الله زم، شما در این ویدیو فرمودین جلسات هفتگی رهبری با ریاست قوه قضایه به صورت کاملا خصوصی و حتی بدون حضور پسر رهبر یعنی مجتبی خامنه ای برگزار می‌شده، بعد بلافاصله شروع کردین که در این جلسه اینو گفتن و اونو گفتن! چنان مفصل جمله به جمله از زبان صادق لاريجانی و رهبری ميگه ک😂😂😂

یعنی منبع خبر یا خود رهبر است یا حاج صادق لاریجانیه! بعد یک عده از مردم ساده هم، این جفتگیات می‌شنوند می‌گن: اوووووفففف چه اطلاعات محرمانه‌ای، کافیه به حرف‌های این آقازاده گوش کنند متوجه میشن پر از باگه، کلا تفکر این آدم باگ داره و تعجب می‌کنم چرا رسانه بیان داره به این آدم برنامه میده آقای قاسم دورانی اعتبار رسانه بیان بیشتر از این خراب نکن، فرهودی هم که کلا رو هواست اصلا نمیفهمه زم چی داره میگه 😂😂😂»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا