خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مولر در راه است!

«عبدالله شهبازی» تاریخ پژوه در یادداشتی تلگرامی با عنوان «مولر در راه است!» به مناسبت انتشار توییت ترامپ درباره‌ی تحریم ایران نوشت:

حدود یک ساعت پیش در توییتر دونالد ترامپ تصویری شبیه به پوستر فیلم‌های سینمایی از او منتشر شد که بر روی آن جمله «تحریم‌ها در راه است» ‌دیده می‌شود. ‌منظور شروع تحریم‌های ایران از دوشنبه، ۵ نوامبر ۲۰۱۸ است.

عنوان فوق اشاره است به «زمستان می‌آید»؛ نام اولین قسمت از سریال پربیننده «بازی تاج و تخت». توئیت ترامپ در کانال‌های مختلف انعکاس وسیع داشته است.

واکنش‌های تمسخرآمیز ذیل توئیت ترامپ دیدنی است. برخی از این پاسخ‌ها پوسترهایی مشابه است با عناوینی چون «مولر در راه است»‌ یا «محکومیت در راه است» که اشاره دارد به تحقیقات رابرت مولر، رییس پیشین اف‌. بی. آی. و مشاور ویژه دادستانی کل آمریکا برای رسیدگی به اتهام نقش روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ و پیروزی ترامپ.

تحقیقات مولر درباره انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ و پیروزی ترامپ همچنان با جدیت در حال پیگیری است و تاکنون جنجال‌های بزرگی برانگیخته مانند ماجرای مایکل کوهن‌ (وکیل شخصی ترامپ) و پل منافورت (مدیر کمپین انتخاباتی ترامپ) که هر دو، در قبال اتهامات سنگین مطروحه علیه ایشان، راه همکاری با مولر و دستگاه قضایی را علیه ترامپ برگزیده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا