خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ورزشگاه آزادی منتظر میزبانی بازی بزرگ

آخرین مراحل برطرف کردن ایرادات کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به ورزشگاه آزادی تهران در حال انجام است تا این ورزشگاه قدیمی آماده میزبانی از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا و همچنین سایر رقابت های مهم بین المللی شود.

به گزارش ایرنا، بعد از صعود تیم فوتبال پرسپولیس به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، نمایندگان AFC بازدیدی از ورزشگاه آزادی به عنوان یکی از دو میزبان این رویداد مهم داشتند. در جریان این بازدید، 16 ایراد اصلی از این ورزشگاه بزرگ و زیبا گرفته شد و لازم بود تا قبل از روز 19 آبان و برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان این ایرادات برطرف شوند.

در صورتی که 16 اصلاح ضروری AFC برطرف نمی شد، ورزشگاه آزادی مجوز برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست می داد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با توجه به اهمیت این موضوع، کارگروه ویژه ای را برای برطرف کردن ایرادات ورزشگاه آزادی تشکیل داد و این کارگروه فعالیت خود را از همان زمان با جدیت دنبال کرد.

حتی تا ساعاتی قبل از برگزاری بازی‌های رسمی در ورزشگاه آزادی هم می‌شد دید که کارگران زیادی در قسمت های مختلف این ورزشگاه در حال کار هستند تا ایرادات موجود را برطرف کنند.

تاکنون 8 ایراد از 16 ایراد گرفته شده از ورزشگاه آزادی رفع شده و قرار است تا روز 16 آبان ماه یعنی تنها 2 روز دیگر 8 ایراد باقی مانده نیز به طور کامل رفع شوند.

جشن قهرمانی و مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا نیز در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد.

ایرادات عمده این ورزشگاه به نصب گیت های ورود و خروج، راهروها، رختکن تیم ها، جدایی محل استراحت داوران از ورزشکاران و محل استقرار خبرنگاران و جایگاه ویژه (VIP) ورزشگاه گرفته شده است.

با این حال قرار است این ایرادات تا تنها دو روز دیگر گرفته شود تا شاهد میزبانی ورزشگاه آزادی از مسابقات بزرگ باشیم.

برگزاری جشن قهرمانی آسیا در ورزشگاه آزادی یکی از مهم ترین رویدادهایی است که ورزشگاه آزادی به خود خواهید دید و برگزاری این جشن می تواند آغاز دوران شکوفایی دوباره بزرگترین ورزشگاه ایران باشد.

پرسپولیس ایران روز شنبه 12 آبان ماه دیدار رفت فینال این جام مهم را با نتیجه 2 بر صفر به تیم کاشیما آنتلرز ژاپن واگذار کرد. دیدار برگشت 2 تیم هم قرار است ساعت 18 و 30 دقیقه روز شنبه 19 آبان ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا