خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«انتظار نداشته باشید ترامپ بی‌سروصدا برود»

سناتور میت رامنی اظهار کرد که آمریکا نباید “انتظار” داشته باشد بعد از آنکه ترامپ روزهای پس از انتخابات را به طرح ادعاهای کاذب درباره پیروزی خود و مورد سؤال قرار دادن درستی آرای پستی گذرانده، “شبانه و بی‌سر و صدا برود.”

به گزارش ایسنا به نقل از هیل، رامنی در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌ان گفت که ترامپ پس از آنکه رئیس جمهور منتخب، “جو بایدن” روز شنبه به عنوان برنده اعلام شد، تا آخر بر سر نتایج انتخابات به مبارزه ادامه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: شما نمی‌توانید ماهیت رئیس جمهور ترامپ را در به ظاهر آخرین روزهای ریاست جمهوری او تغییر دهید. او همان کسی هست که هست، کاری با حقیقت ندارد و تا آخر به مبارزه ادامه خواهد داد. رامنی که علیه ترامپ صحبت کرده و تنها سناتور جمهوری‌خواهی بود که طی جلسه استیضاح رئیس جمهور به حذف ترامپ رأی داد، گفت که “قانع شده زمانی که رئیس جمهور فعلی تمام چاره‌ها را امتحان کرده و خسته شده باشد، اجتناب‌ناپذیر را خواهد پذیرفت. ”

وی ادامه داد: اما انتظار نداشته باشید شبانه و بی‌سروصدا برود. او این کار را نمی‌کند.

رامنی افزود: او می‌خواهد همان کاری را که می‌خواهد انجام دهد. در صورتی که بعد از پرونده‌های دادگاه و تحلیل نهایی، نتایج باب میل او نباشد، گزینه‌ای جز ترک کاخ سفید ندارد.

اظهارات رامنی یک روز پس از اعلام بایدن به عنوان برنده انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد. از زمان این پیروزی، ترامپ با طرح ادعاهای بی‌اساس تقلب از سخنرانی و تایید شکست خود در انتخابات خوداری کرده است.

کارزار انتخاباتی ترامپ که از ماه‌ها پیش ادعای امکان تقلب در رأی‌گیری پستی را مطرح کرده بود، حالا چندین پرونده برای طرح شکایت به دادگاه در خصوص دستکاری آرا در ایالت‌های محل نزاع تشکیل داده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا