خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«اتحادیه اروپا مخالف تحریم آمریکا علیه ایران است»

پی یر مسکوویچی کمیسیونر امور اقتصادی اتحادیه اروپا اعلام کرد: این اتحادیه با تصمیم آمریکا برای وضع دوباره تحریم های نفتی و مالی علیه ایران مخالف است.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز با درج این خبر افزود: چند ساعت پس از اجرایی شدن تحریم های آمریکا علیه ایران مسکوویچی به رادیو «فرانس اینفو» گفت که اتحادیه اروپا این اقدام را تایید نمی کند.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا اردیبهشت ماه خروج آمریکا از برجام را اعلام کرد و گفت که تمام تحریم های تعلیق شده طبق توافق هسته ای را طی دو فرجه 90و 180روزه دوباره وضع خواهد کرد. اما بلافاصله دیگر کشورهای امضا کننده این توافق یعنی انگلیس، فرانسه، آلمان، چین و روسیه ضمن محکوم کردن خروج این کشور از این توافق چندجانبه بین المللی، تاکید کردند که به برجام پایبند مانده و از تجارت شرکت هایشان با ایران حمایت می کنند.

در راستای مقابله با تحریم های غیرقانونی آمریکا علیه ایران، اتحادیه اروپا ضمن فعال کردن قانون انسداد برای حمایت ازفعالیت شرکت های خود در ایران، اعلام کرد که سازوکار مالی برای ادامه تجارت شرکت های خارجی با ایران وهمچینن فروش نفت ایران و امکان مبادله تجاری ایران با جهان ارائه می کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا