خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نقل قول تسنیم از آیت الله شبیری تایید نشد

آنچه خبرگزاری اصولگرای تسنیم امروز – دوشنبه – از آیت الله شبیری زنجانی به نقل از حجت الاسلام محسن اراکی درباره‌ی آیت الله یزدی منتشر کرده است، تایید نشد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز از قم، دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی می‌گوید که هر چیزی منسوب به ایشان باشد در سایت این مرجع تقلید منعکس می‌شود.

امروز خبرگزاری تسنیم به نقل از حجت الاسلام محسن اراکی نوشته بود: «بعد از نامه آیت الله یزدی، آیت الله شبیری به یکی از بزرگان فرموده‌اند که «من ارادت قدیمی به آیت‌الله یزدی دارم و می‌دانم که ایشان دلسوز انقلاب و دین است و انسان متدینی است و ایشان را قبول دارم»».

این خبرگزاری از فردی که به دیدار او با آیت الله شبیری اشاره شده، نام نبرده است.

بر اساس اطلاع انصاف نیوز، موضوع نقل شده در تسنیم، در هیچ یک از دیدارهای روزهای اخیر مراجع و علما با آیت الله شبیری زنجانی مطرح نشده است.

علما و آیات عظام جوادی آملی، گرامی، دوستی زنجانی، دوزدوزانی، گنجی، شهرستانی، شهیدی، یثربی، علوی گرگانی، صانعی، بیات، امینی از جمله‌ی دیدارکنندگان و یا کسانی بودند که در این مدت با آیت الله شبیری زنجانی تماس تلفنی داشته‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یقیناً بزرگان و بزرگوارانی ارجمند همچون آیت الله گرانقدر جناب آقای شبیری زنجانی که قطعاً خط قرمزشان فقط اوامر و فرامین الهی و رضایت اوست (برای همین است که افتخار و تاج سر همه بندگان مومن خدای بزرگ هستند)، مسلماً نیاز به وکیل و وصی برای توجیه رفتار و گفتارشان ندارند. بلکه فقط باید به ایشان تاسی نمائیم تا درب سعادت و نیکبختی به رویمان باز شود.

  2. با احترام خدمت انصاف نیوز. خب با همین استدلال شما که هرچه در سایت و دفتر منعکس نشده، معتبر نیست باید گفت همین مطلب هم قابل تعبیر نمی تونه باشه چون رسما از سوی دفتر یا سایت ایشان منعکس نشده است. لذا، این مطلب شما قابل تائید نیست چون از سوی دفتر منعکس نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا