خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مجمع استانی ساترا و رصتا در قم برگزار شد

جلسه مجمع استانی «ساترا» با حضور مسئولان ساترا و مجموعه‌های تولیدکنندگان فضای مجازی استان قم برگزار و نماینده قم در مجمع استان‌های ساترا انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری پردیسان آنلاین، جلسه مجمع استانی «ساترا» با حضور سعید مقیسه، معاون رئیس صداوسیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی «ساترا» و مجموعه‌های تولیدکننده محتوا در فضای مجازی استان قم برگزار و اقدامات ساترا و رصتا تبیین و توضیح داده شد.

در این نشست نمایندگان مختلف تولید کنندگان فضای مجازی استان قم همچون معاون پردیسان آنلاین، مسئول مرکز تبلیغات مجازی حوزه‌های علمیه قم، نماینده مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، نماینده مجمع ناشران دیجیتال اسلامی، نماینده بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا، مدیر شبکه جهانی هدهد و نمایندگان سلمان مدیا و موسسه حی به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات خود در دریافت مجوز‌های ساترا پرداختند.

اعضای جلسه بر اطلاع رسانی بیشتر از ساترا و رصتا تاکید و برخی نیاز‌های زیرساختی خود را مطرح کردند.

ارائه رایگان محتوا‌های تولید شده و تامین شده به وی او دی ها، استفاده از ظرفیت پخش زنده شبکه‌های صدا و سیما که مرتبط با ماموریت وی او دی‌ها، استفاده از خدمات مرکز مشاوره در خصوص مباحث اقتصادی، فنی، رصد، بازاریابی، دوره‌های آموزشی، تبلیغی ومالی از جمله خدماتی است که ساترا به اعضا ارائه میکند.

در پایان این جلسه به اتفاق آرا حجت الاسلام مسعود عبداللهی مسؤول مرکز تبلیغ فضای مجازی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه به عنوان نماینده مجمع رصتای استان قم انتخاب شد تا با هماهنگی با رئیس ساترا و تشکیل پاویون سکو‌ها و تولیدکنندگان فضای مجازی استان قم در نمایشگاه پیش روی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران، به هماهنگی و تعامل بیشتر VOD‌های مستقر در قم با ساترا کمک کند.

مجمع رصتا متشکل از رسانه‌های دارای مجوز از ساتراست تا با تعامل بیشتر بین فعالان صنعت و تنظیم‌گران بتواند به محتوای سالم و پایداری صنعت صوت‌وتصویر فراگیر کمک کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا