خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ترفند «سحر قریشی» برای میلیونر شدن

سایت برترین ها نوشت: سحر قریشی که پس از پایان رابطه پرحاشیه‌اش با امیر تتلو در دبی به سر می‌برد مدتی است به فعالیت در یوتیوب روی آورده و با محتواهایی که در کانال خود منتشر می‌کند اسم خودش را در رسانه‌ها بالا نگه داشته. یک روز علیه برخی چهره‌های مشهور افشاگری می‌کند، یک بار هم به ماجرای اعتیاد و چندین بار اوردوزش. گرچه پس از حواشی فراوان این رابطه، سؤالاتی در خصوص بازگشت قریشی به ایران و ادامه فعالیتش در سینما و تلویزیون به وجود آمد، اما او همواره با حجاب جلوی دوربین حاضر شده و در یکی از لایوهای اینستاگرامی اخیر خود نیز مدعی شد که بعد از اتمام کارش در دبی، حتماً به ایران باز خواهد گشت.

قریشی در یکی از این ویدئوها مدعی درخواست‌ های غیراخلاقی فرخ‌ نژاد به او در پشت صحنه یکی از پروژه‌های مشترک‌شان شد، فیلم «دوباره با هم» که محصول سال ۹۰ است و بدون اسم آوردن از حمید فرخ‌ نژاد ادعا کرد که این بازیگر مرد قبل از رفتن به خارج از کشور درآمد نفتی داشت. او در ادامه مدعی شد که فرخ نژاد در یک پروژه ی سینمایی مشترک با یک تماس تلفنی شبانه مزاحمش شده بود.

این بازیگر همچنین اظهارات تندی را علیه سام درخشانی مطرح کرد. البته ماجرای اختلاف سام درخشانی و سحر قریشی به یکی از مصاحبه‌های قدیمی درخشانی در یک برنامه باز می‌ گردد که در آن به حضور خبرساز قریشی در برنامه رشیدپور اشاره کرده بود.

سحر قریشی در آذر مــاه ۱۳۹۴ مهمان برنامه دید در شب رضا رشیدپور شــده بود. در این صندلی داغ ناآگاهی قریشــی برای اولین بار مثل رازی که همه از قبل میدانستند افشا شــد. او کوئنتین تارانتینو وفرانسیس فوردکاپولا کارگردانان مشهور آمریکا را نشناخت و از آن بدتر اینکه فوردکاپولا را با آل پاچینو اشتباه گرفت و گفت:چقدر پیر شده است. 

ترفند ساده سحر قریشی برای میلیونرشدن که فریبنده است

بگذریم بهرحال در جهان امروز هر کسی آزاد است و این امکان را دارد با ساختن یک اکانت در شبکه‌های اجتماعی تریبونی برای خود درست کند و هر چه دل تنگش می‌خواهد را به زبان آورد. مشکل از آنجا شروع می‌شود که شخص (حال هر کسی که باشد) بخواهد کار دیگری انجام دهد اما به آن ظاهر و پوشش دلسوزی و روشنگری و … بپوشاند. 

سحر قریشی از سال 1388 که با سریال تلویزیونی دلنوازان در میان جامعه شناخته شد تا به امروز چندین بار دچار حاشیه شده است و اتفاقا خود شخصی است که از همین حواشی بوجود آمده لطمه خورده است. حال با این تجربه‌ها که خود نشسته و دنبال حاشیه سازی برای دیگران است یعنی از اساس یک مشکلی وجود دارد یا نمی‌داند حاشیه سازی چیست و چه تبعاتی در زندگی دیگران می‌تواند ایجاد کند یا دنبال کاسبی از این ویدئوهاست. 

شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب که بر اساس فعالیت اکانت، تعداد ویدئو منتشره، شمار بازدید ویدئوها و … پول پرداخت می‌کنند باعث شده است که افراد زیادی به این شکل از کار روی بیاورند و اتفاقا در پاره‌ای موارد به پول‌های خوبی هم رسیده‌اند. به همین دلیل بسیاری دنبال استفاده از این موقعیت هستند ولی طبیعتا دسترسی به این امکان هم به این سادگی نیست. مثلا به ازای هر 1000 بازدید مبلغ خاصی از یوتیوب دریافت می‌کنید (حدود 2 دلار) بنابر این سعی بر این است تا امکان دارد ویدئویی در صفحه شما منتشر شود که تعداد بازدید از آن بالا باشد.

ترفند ساده سحر قریشی برای میلیونرشدن که فریبنده است

حال شخصی مانند سحر قریشی هم تصمیم به انجام چنین کاری گرفته است، تا اینجا هم هیچ مشکلی وجود ندارد ولی مشکل از جایی شروع می‌شود که خودش نشسته مقابل دوربین و در قالب یک شخص مظلوم و البته حق به جانب و همه چیز دان، درباره همه کس و همه چیز انواع مسائل را مطرح می‌کند از پوشش لباس آدمها و همکارانش گرفته تا تتو زدن! چرا؟ تا تعداد بازدید کننده‌ها بالا رود؟ چند دلار بیشتر از این ویدئوها به دست آید؟ 

نکته تاسف بار ماجرا اینجاست که ما یادمان نرفته است که سحر قریشی سر قضیه حضور خانم‌ها در استادیوم‌های ورزشی چه گفت و برخورد او با آن پاکبان تا چه حد دل مردم را به درد آورد، یا ماجراهای مختلف دیگری که در شان این نوشتار نیست و … 

ترفند ساده سحر قریشی برای میلیونرشدن که فریبنده است

البته که در ایــن فاصله هم چندین مصاحبه جنجالی و اظهار نظرهای دیگر و حتــی انتخاب لباس‌هــای خاص او را باز ســر زبان‌ها انداخت ولی حالا طی روزهای اخیر و در تازه‌ترین ویدئو سحر قریشی از رفاقتی گفت که منجر به اعتیاد شدیدش شد و اعتراف کرد که این مدت اعتیاد او به قدری بوده که از جایی به بعد دیگر هیچ دوزی از مواد مخدر رویش تأثیرگذار نمی‌گذاشت. در ادامه هم ماجرای ۳ بار اوردوزش را شرح می‌دهد و می‌گوید در این مدت تا پای مرگ پیش رفته و ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان را نیز در این راه دود کرده. قریشی همچنین از تلاش‌هایش برای ترک اعتیاد که پس از ۸ ماه محقق شد گفت و در نهایت بر اشتباه بودن تصمیمش برای روی آوردن به مواد مخدر تأکید کرد.

حرفهایی که در تمام این ویدئوها زده می‌شود نشان دهنده نگاه و ادبیات یک شخص است که در موقعیت بی ربطی قرار گرفته است و برای جبران کم و کاستی‌ها هم هیچ تلاشی نمی‌کند. بارها در این ویدئوها می‌گوید که من به اشتباه وارد سینما شدم خوب اگر اشتباهی وارد شدی به شکلی درست آن را ادامه بده یا از آن خارج شو، دیگر این همه جنجال برای چیست؟ 

سرجو لئونه فیلمساز فقید و بزرگ ایتالیایی خالق سبک وسترن اسپاگتی ۳ فیلم معروف به سه گانه دلار ساخت که اسم آن‌ها این بود: «به خاطر یک مشت دلار (۱۹۶۴)، به خاطر چند دلار بیشتر (۱۹۶۵)». این روز‌ها این اسامی برای شرح برخی موقعیت‌ها چه مناسب هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ایشون یک فردوابسته به مولدمخدروآسیب دیده است
    وبایدتحقیق کردکه قبل از خروج ازایران آیا موردسوءاستفاده قرارگرفته است
    وضمنا رفتارها وصحبت های ایشون نادرست وزاییده یک عقل ناسالم و وابسته به موادمخدر می‌باشد
    وقابل استناد وایرادنمیباشد.

    2
    6
  2. سلام. به مسولین کشور ایران. لطفا جلویی حرفهایی بی ربط خانم سحر قریشی را بگیریدد. جز آبروی مردم و هنرمندان ببر کاری دیگر بلد نیست. با تشکر

    5
    4
  3. این خانم اگه شخصیت داشت که اینجور باآبروی مردم بازی نمیکرد وباتخریب بقیه خودش روآدم موجهی نشون بده واقعا خجالت آوره…

    4
    2
  4. سلام به نظرم بذارید فعالیتش رو بکند همانطوری که شمایی که این مطلب رو گذاشتی داری کار خودت رو میکنی شم

    8
    2
    1. دقیقأ به نظر منم کاری خوبی میکنه تتلو که داغونه این که فحاشی میکنه وعلنی مشروب میخوره و به دیگران میگه بهش سجده کنند وسلطان بهش بگن این نشانه از آدم نبودن این بشر داره این افشا گری ها خوبه باعث بیدار شدن مردمه. وحمید فرخ نژاد که به کشورش پشت کرد رفت طرفدار بی حجابی شد. سام درخشانی هم اول اون بود که علیه خانم قریشی در برنامه زنده حرف زدهر کنشی یه واکنشی داره و طارمی هم که قبلأ رسوا
      شده بودند حالا توضیح هم میده خیلی بالا پایین نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا