خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اصل دیدار آیت الله شبیری زنجانی در منزل عبدالله نوری چه بود

حجت الاسلام محمدحسین حائری شیرازی در یادداشتی تلگرامی درباره‌ی دیدار آیت الله شبیری زنجانی در منزل عبدالله نوری نوشت:

امروز با یک واسطه از حضرت آیت الله چند و چون مساله‌ی دیدار را نقل می‌کنم (1)

ایشان فرمودند «با رهبر انقلاب در دفترشان دیدار داشتم چون خانواده ما با آقای عبدالله نوری نسبت دارند و ایشان دعوت کرده بودند از باب صله ارحام اجابت کردیم در آنجا دیدیم افراد دیگری هم هستند مثل آقای خوئینی‌ها که بنده فقط یک بار در جوانی ایشان را دیده بودم».

چند نکته:

1) این سلامت نفس مرجع شیعه را می‌رساند که بعد از این همه هو و جنجال اینگونه از سر صبر مساله را توضیح می‌دهد آنهم برای یک فرد معمولی و ناشناس و فرضا نمی‌گوید دلم خواست به کسی چه مربوط.

2) اینجا سوال از آقای یزدی پیش می‌آید چرا نرفتی دیداری با مرجعیت شیعه تازه کنی و اصل مساله را بپرسید لااقل به فرزند یا دفترتان زحمت می‌دادید و از دفتر و یا فرزندان مرجع شیعه سوال می‌کردید.

3) با آن نامه هتاکانه شما به مرجع شیعه، هم رهبری را در قطب مخالف قرار دادید و تضعیف کردی هم مرجعیت را هتک و اختلافی که وجود نداشت را اعلان کردید وجود دارد و شاید رنجش خاطر و تخم اختلافی را کاشتید.

4) اگر قرار بود نامه‌ای نوشته شود بایست خطاب به کسانی می‌بود که عکس را منتشر نمودند و از یک صله ارحام و دیداری غیر منتظره یک دیدار سیاسی و حساب شده تصویر کردند.

در آخر توقع می‌رود آقای یزدی به خطای خود اعتراف و به پوزش خواهی و دست بوسی آیت الله شبیری زنجانی برود، شاید قدری از بار گناه‌اش کاسته شود.

(1) اقای موسوی زنجانی از پاسخگویان مسائل شرعی مساله دیدار اخیر را در حرم مطهر حضرت معصومه که آیت الله شبیری اقامه جماعت می‌نمایند پرسیدند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آفرين ! اتفاقاً من هم با پيشنهادات شما موافقم ! اما بهتر نبود روش آيه الله مصباح يزدى رو به ايشون توصيه ميكرديد ؟!

  2. نیازی به نوشتن ودرج این خبرنبود سکوت معظم له کاملترین وعاقلانه ترین روشی است که بایددرچنین مواقع ومواردی لجاظ شود……

    1. هر جا سخن از قلع و قمع مردم است، آنهم توسط بی مخ ها ، نام اصولگراها و کام اصولگراها در میان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا