خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا خاشقچی با طالبان همکاری داشت؟!

از روز پنجشنبه پیام‌هایی از همکاری جمال خاشقچی با گروه طالبان در شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان در حال انتشار است که نمونه‌ی آن را در زیر می‌خوانید:

«اسناد جمال خاشقچی آن مردی كه آر پي جي را در عکس بالا حمل كرده در گروه طالبان همان خاشقچي مظلوم است!؟ بله- اين آقا زمانی اسرا را با كارد ذبح مي‌كرد. اينكار را در همکاری با رسول سياف يكی از رهبران كه سعودی حمايتش مي‌كرد و سلفي‌ها و وهابيت را در برخی از جاهای افغانستان ترويج مي‌كرد انجام مي‌داد. اينها يكبار ٦٠ دختر جوان را در استان كنر افغانستان اسير گرفته و مي‌خواستند همه را به عقد خويش در آرند. ٥٠ نفر از اين دختران جوان موفق به فرار شدند و همه خود را در رودخانه كنر پرتاپ كردند و برای هميشه كسی آثاری از آنها را نديد. 😮 دنيا دار مكافات است، از هر دست دادى از همان دست ميگيرى! عكس را بزرگ كنيد با علامت زيرعكس انگليسى نامش نوشته شده 👍 واقعا دنیا دار مکافات است».

اما آیا این ادعا صحیح است؟

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، این ادعا که به همراه عکسی ناقص از تصویر گزارشی در یک روزنامه منتشر شده، جمال خاشقچی را آرپی‌جی به دست نشان می‌دهد اما تصویر کامل این صفحه از روزنامه نشان می‌دهد که جمال خاشقچی به عنوان روزنامه‌نگار در افغانستان، گزارشی از حضورش را در آن روزنامه‌ی عربی در سال 1988، یعنی 30 سال پیش منتشر کرده بود.

معمای خبرنگار گاردین، خاشقچی و اینترنشنال

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. تیتر و متن خبر رو بخونید
    “جوانان عرب شانه به شانه همراه مجاهدین میجنگند”
    در هر صورت خاشقچی طرفدار اونا بوده و جوونا رو تشویق میکرده که با مجاهدین همراه بشن
    پس در هر صورت شریک جرم قتل و تجاوز هزاران انسان بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا