خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جمع‌آوری پسماندهای حاشیه زاینده‌رود

در بیست و نهمین جلسه شورای حفاظت کیفی رودخانه زاینده‌رود، سازوکارهای لازم برای جمع‌‌آوری و ساماندهی پسماندهای حاشیه رودخانه خارج از محدوده روستاها اندیشیده شد.

به گزارش ایلنا، شهرام احمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری ضمن بیان اینکه عمده زباله‌‌‌های تولید شده در حاشیه رودخانه زاینده‌‌‌‌رود خارج از حریم روستایی، مربوط به گردشگران است، گفت: بخش قابل توجهی از این زباله‌‌‌ها ماندگاری طولانی در محیط دارند.

وی افزود: در راستای تداوم برنامه‌‌‌‌‌های حفاظتی جهت حفظ کیفیت رودخانه زاینده‌‌‌رود، مدیریت مسائل مربوط به پسماند در حوزه این رودخانه در دستورکار شورای حفاظت کیفی این رودخانه قرار گرفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری ضمن برشمردن برنامه‌‌‌های قبلی جهت مدیریت پسماند اظهار داشت: در بیست و نهمین نشست این شورا، سازوکارهای لازم جهت جمع‌‌‌‌آوری پسماندهای حاشیه رودخانه زاینده‌‌رود خارج از محدوده روستاها، با همراهی و همکاری دستگاه‌های مسئول و مرتبط اندیشیده شد.

شورای حفاظت کیفی رودخانه زاینده‌‌‌‌رود به دبیری حفاظت محیط زیست و با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌‌‌‌‌های عضو کارگروه در معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری تشکیل شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا