خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعایی درباره محدودیت حفاظت از احمدی نژاد

«عبدالرضا داوری» از نزدیکان محمود احمدی نژاد در یادداشتی تلگرامی که به نظر می رسد با بزرگنمایی همراه است، ادعا کرده حفاظت رسمی از احمدی نژاد از صبح امروز سه شنبه محدود شده است.

به گزارش انصاف نیوز، وی با انتقاد از سپاه، دولت و قوه قضاییه، و ادعای این که این اقدام برای احمدی نژاد مشکوک و خطرناک است، نوشته است: «صبح امروز … بر خلاف مصوبه دولت یازدهم درخصوص تامین امکانات لازم برای حفاظت از روسای جمهور سابق، ساختمان نیروهای حفاظت دکتر محمود احمدی نژاد در میدان 72 نارمک را تخلیه کرده اند؛ این در حالی است که هم اکنون تمامی امکانات حفاظتی لازم در اختیار آقای سیدمحمد خاتمی، رییس جمهور اسبق کشورمان قرار دارد».

احمدی نژاد رییس جمهور اصولگرای دولت های نهم و دهم و «حمید بقایی» – معاون او – برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده بودند و ردصلاحیت آنها با تشویق، خواست و تایید دیگر اصولگرایان همراه شد.

حالا ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف و مصطفی میرسلیم، سه کاندیدای اصولگرایان در انتخابات پیش رو هستند.

بقایی و داوری از جمله ی اعضا و مدیران دولت احمدی نژاد هستند که مدت ها بازداشت و پرونده های قضایی و حتی داوری حکم محکومیت دارد. خود احمدی نژاد نیز پرونده ی قضایی در حال پیگیری دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دشمنان ایران از ایشان خشنود و خرسندن و منتقدان ایشان واگذار كردن به حضرت حق. ظاهرا طبقه فرودست و قشر ضعیف هم عاشق سینه چاك! احمدی نژادن و اصلا چه نیازی به یگان حفاظت?

  2. در اوایل انقلاب در شهر ما یکی از مقامات محلی صبح ها با دو محافظ مسلح سر کار خود حاضر میشد ولی عصرها بدون محافظ در محله ولو بود ، یک روز یکی از اهالی محل به او گفت که ، من نمیدانم این کدام پدرسوخته ایست که فقط صبح ها میخواهد تو را بکشد !

  3. آخه نالوطى ! گناه خاتمى چيه كه خار چشم شما جماعت شده ؟! مگر تعداد محافظ ها هم جاى حسادت داره ؟! مگر نميگيد محموت محبوب قلبهاست ؟! مگر افتخار نميكنيد به اينكه دكتر خودشو يه آهنگرزاده ميدونه ؟! بسيار خوب بفرمائيد ببينم يه آهنگرزاده شصت تا محافظ برا چى ميخواد ؟! مملكت كه اين روزها در امن و امانه، چرا خرج تراشى ميكند ؟!

  4. بهتره اقای احمدی نزادبروند بااقای خاتمی باهم زندگی کنن!بزودی اقای روحانی هم به شماملحق میشه!احتمالابعدی هاهم میان پیش شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا