خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ضعف اطلاع رسانی سایپا و پارس خودرو

سیتنا در گزارشی درباره‌ی نوع اطلاع رسانی سایپا و پارس خودرو که مشکلاتی را برای مشتریان به وجود آورده است، نوشت:

علی رغم وجود سایت‌های رسمی اطلاع رسانی گروه سایپا و پارس خودرو، مشتریان مجبور به دریافت اخبار مرتبط با این گروه خودرویی از طریق رسانه‌های دیگر هستند.

طی ماه‌های اخیر و به دنبال پیش فروش محصولات سایپا، اخبار مرتبط با این پیش فروش ها، پیش‌تر در برخی سایت‌های خبری که ظاهرا وابستگی رسمی با سایپا ندارند منتشر می شد. در همین حال مشتریان، اخبار مرتبط با جزئیات این پیش فروش ها را از منابعی غیر از سایت رسمی این گروه خودرویی دریافت می کردند تا نهایتا در نزدیکترین زمان به پیش فروش ها اخبار آن در سایت سایپا منتشر می‌شد.

در جدیدترین شاهکار اطلاع رسانی سایپا، در خبری که رسانه‌ها منتشر کرده اند و تا زمان انتشار این خبر در سایت سایپا یا پارس خودرو هم منتشر نشده است، این شرکت در بخشنامه‌ای قابل تأمل به نمایندگی‌ها اعلام کرده است که مشتریانی که ساندرو و تندر۹۰ ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند محصولات خانواده پراید یا تیبا را به‌جای خودروی ثبت‌نامی خود تحویل بگیرند.

فارغ از محتوای این بخشنامه که دارای ابهاماتی نیز هست، به مشتریانی که ماه‌ها در انتظار دریافت ساندرو و تندر۹۰ بوده اند، خودروهایی همچون پراید و تیبا را پیشنهاد داده است، جالب آنکه برای این انتخاب هم تا پایان آبان‌ماه فرصت داده شده است.

حال آنکه مناسب تر است اخبار اینچنینی که طیف وسیعی از مشتریان را در بر می گیرد، نخست در سایت رسمی گروه سایپا و پارس خودرو منتشر شود تا مشتریان مجبور نباشند اخبار این گروه خودرویی را از رسانه‌های دیگر پیگیری کنند تا در جریان تصمیم‌های نابهنگام مدیران سایپا قرار گیرند و مجبور باشند یا برای تعیین تکلیف وضعیت خود به نمایندگی ها مراجعه کنند.

در این مورد خاص، پسندیده‌تر آن بود همانطور در تاریخ سوم مهرماه 97 شرکت پارس خودرو در اطلاعیه‌ای که در سایت این شرکت منتشر شده بود ضمن ابراز تاسف از اعمال تحریم های ظالمانه علیه صنعت خودروی کشور، اعلام کرده بود که طرح خودروهای جایگزین طی روزهای آتی معرفی خواهد شد، متن این اطلاعیه و بخشنامه‌ی جدید به نمایندگی ها نیز رسما از طریق همین سایت اطلاع رسانی می‌شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا