خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یکی از طراحان نیروی قدس: دولت مدعی انقلابی در سالی که رهبری نام سال را کاهش تورم و رشد تولید نامید، هم تورم را بیشتر کرد و هم تولید را برای تولیدکنندگان سخت تر

منصور حقیقت پور، نماینده اصولگرای ادوار مجلس با اشاره به نابسامانی‌های موجود که ذهن جامعه را مشوش کرده است، اظهار داشت: من نمی دانم چه در ذهن دولتی ها می گذرد و چطور به خودشان اجازه می دهند هر حرفی بزنند. به طوریکه رئیس بانک مرکزی از پایین آمدن نرخ تورم می گوید و وزیر ارتباطات از سرعت بالای اینترنت و وزیر اقتصاد از کنترل گرانی خبر می دهند. این رفتارها نشانگر این است که از دولت مستقر نمی توانیم توقع باز کردن گره های را داشته باشیم.

به گزارش اعتماد به نقل از نواندیش بخش هایی از گفت و گوی حقیقت پور را در ادامه می خوانید:

  • دولتی که ادعای انقلابی بودن دارد در سالی که رهبری سال کاهش تورم و رشد تولید نامید، هم تورم را بیشتر کرد و هم تولید را برای تولیدکنندگان سخت تر. کافی است نگاهی اجمالی به بخش های مهم داشته باشیم تا بدانیم کشور در همه حوزه ها حالت بحران را تجربه می کند.
  • ای کاش رئیسی که در ۲ سال اول نزدیک به ۱۰ مسئول رده بالای دولتش را یا استیضاح شده دیده یا خود تغییر داده است بداند دولت هنوز هم به جابه‌جایی مسئولان مهمش احتیاج دارد. در واقع اصلی ترین دلیل بحران ها را باید در حاشیه نشینی شایسته ها و قرار گرفتن بی صلاحیت ها در متن مدیریت دولت دید.
  • ناکارآمدی دولت، مردم را به کل از اصلاح ناامید کرده است. یعنی وقتی در طول چند روز اقلام مصرفی به میزان زیادی گران می شوند و با این حال دولتی ها از شرایط ثبات و مطلوب حرف می زنند، مردم به این ذهنیت می رسند که قرار نیست فرجی بشود.
  • آنهم در سالی که منتهی به انتخابات است. ببینید! ایران در تنازعی جدی با نظام بین الملل قرار دارد. کافی است انتخابات آٖتی به مانند انتخابات های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ کم راًی باشد تا فضا را برای آمریکا جهت فشار بیشتر فراهم کند. ای کاش آقایان مسئول که ادعای دلسوزی برای کشور و نظام دارند به این امر دقت کنند که جلب رضایت عمومی بیشتر از هر مقطع دیگری لازم و ضروری است.
  • بدی شرایط من را یاد روزی می اندازد که شورای نگهبان اسامی نامزدهای نهایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را اعلام کرد. در واقع آن روز آغازی بود بر اینکه کشور و البته مردم به معنای واقعی بحران را تجربه کنند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا