خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سایه‌ی تعلیق بر سر فوتبال ایران

کنفندراسیون فوتبال آسیا با اشاره به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان تاکید کرد که فدراسیون فوتبال یک نهاد غیر دولتی است و دولت و مجلس نباید دخالتی در امور این فدراسیون داشته باشند.

به گزارش ایسنا، در حالی که چند روز تا اجرای قانون عدم به کارگیری بازنشستگان باقی مانده و بحث درباره رفتن یا ماندن بازنشستگان فدراسیون فوتبال اعم از مهدی تاج و اعضای هیات رئیسه به اوج خود رسیده است، کنفدراسیون فوتبال آسیا با تاکید بر این که فدراسیون فوتبال ایران شامل قانون عدم به کارگیری بازنشستگان توسط مجلس شورای اسلامی نمی‌شود چون یک نهاد غیر دولتی است، اعلام کرد که در فاصله دو ماه تا شروع جام ملت‌های آسیا، فدراسیون فوتبال باید با حفظ استقلال خود، از هرگونه تعلیق خودداری کند.

متن منتشر شده AFC به این شرح است:

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دقت شرایط فدراسیون فوتبال ایران را در ارتباط با تصویب قانونی مبنی بر این که فدراسیون فوتبال ایران نهاد غیردولتی است و افراد بازنشسته نمی‌توانند در آن فعالیت داشته باشند، بررسی می‌کند.

فدراسیون فوتبال ایران تاکید می‌کند که نهاد غیر دولتی است و تمام اعضای آن باید تا مدت تعیین شده بدون دخالت شخص ثالث چه دولت و چه مجلس به فعالیت خود ادامه دهند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دقت با فدراسیون فوتبال ایران که اعضای آن در انتخابات می ۲۰۱۶ برای چهار سال انتخاب شده‌اند همکاری می‌کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا کمترین مراعات را درباره دخالت دولت‌ها در امور فدراسیون‌های خود دارد و امید می‌رود با توجه به دو ماه زمان باقی مانده تا جام ملت‌های آسیا، فدراسیون فوتبال ایران بتواند استقلال خود را حفظ و از هرگونه تحریم جلوگیری کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا