خرید تور تابستان ایران بوم گردی

راه حل عبور از تحریم‌ از نظر محمود صادقی

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس با تاکید بر اینکه همبستگی ملی و وحدت برای مقابله با تحریم تاثیرگذار است، اظهار کرد: وحدت به این معنا نیست که همه گرایش‌ها محو شوند بلکه وحدت به این معناست که گرایش‌ها را به رسمیت بشناسیم.

محمود صادقی در گفت‌وگو با ایسنا در جایگاه تبیین ابزارهای برون‌رفت کشور از شرایط فعلی تحریم‌ها، گفت: برای مدیریت این شرایط به نظر می‌رسد باید این شرایط را از جنبه‌های مختلف مورد تحلیل قرار دهیم. در بعد سیاسی باید توجه کنیم همبستگی ملی، همبستگی اجتماعی و وحدت همه اقشار می‌تواند برای مقابله با تحریم‌ و مدیریت این شرایط موثر باشد.

وی افزود: از بعد اقتصادی نیز باید به افزایش بهره‌وری استفاده بهینه از امکانات، صرفه‌جویی، هماهنگی بیشتر در مدیریت، کاهش مدیریت‌های موازی، افزایش انسجام یکپارچگی در مدیریت و اینکه هر کسی در نقش تعریف شده خود فعالیت کند و از تداخل کاری بپرهیزد، توجه کنیم.

این نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در خصوص معنا و مفهوم وحدت تبیین کرد: برای ایجاد یکپارچگی و وحدت باید یک بازتعریف از مفهوم وحدت داشته باشیم. وحدت به این معنا نیست که همه گرایش‌ها و رنگ‌ها محو شوند و به یک سلیقه تبدیل شوند. وحدت به معنای محو شدن رنگ‌ها و شنیده شدن یک صدا نیست. بلکه وحدت به این معناست که گرایش‌ها را به رسمیت بشناسیم. وحدت در چند صدایی و برای یک هدف تلاش کردن است.

صادقی تصریح کرد: بنابراین باید در رویکرد سطوح عالی حاکمیت در خصوص وحدت تحولی ایجاد شود و در سطوح پایینی جاری شود. از جمله در دستگاه‌های تبلیغاتی، صدا و سیما، رسانه‌ها و در سه قوه این موضوع باید ساری و جاری باشد. این موضوع در نهادهای حاکمیتی مهم‌تر است. در زمان انتخابات سلایق مختلف باید به رسمیت شناخته شوند. در بحث مشارکت همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند، همه بیایند و رای دهند. این جمله در صورتی مورد توجه قرار می‌گیرد که همه مشارکت داشته باشند و همه به رسمیت شناخته شود. وحدت در حوزه فلسفه به این معناست که خدا جهان را با رنگ‌های متفاوت آفریده و در نظامی واحد در کنار یکدیگر قرار داده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا