خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معرفی بازنشستگان شاغل به دادگاه از 15 آذر

«ناصر سراج»، رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بازنشستگان شاغل که پست های خود را تا 15 آذر ماه ترک نکنند، به دادگاه معرفی می شوند.

سراج روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار قضایی ایرنا درباره کیفیت اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان اظهار داشت: خوشبختانه مدیران و افراد بازنشسته در حال ترک پست هستند و 15 آذر آخرین مهلت برای ترک پست توسط بازنشستگان است.

این مقام مسئول در قوه قضائیه ابراز امیدواری کرد تمام افراد و کارکنان بازنشسته اعم از مدیر و غیر مدیر تا مهلت مقرر قانونی (15 آذر 97) پست های خود را ترک کنند تا نیازی به برخورد و معرفی افراد مستنکف از قانون به دادگاه نباشد.

سراج توضیح داد: این موضوع را به همه دستگاه ها ابلاغ کردیم تا آنها هم به مجموعه خود ابلاغ و افراد مشمول قانون، پست های خود را ترک کنند.

* از تخلفات احتمالی در شرکت های خودروسازی پیشگیری می کنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا اطلاعیه شرکت خودروسازی سایپا در خصوص تحویل پراید و تیبا به جای خودروهای ثبت نامی خانواده رنو قانونی است یا خیر اظهار داشت: در حال حاضر بازرسان سازمان بازرسی در ایران خودرو و سایپا مستقر هستند و امور را رصد می کنند.

سراج تاکید کرد: سعی می کنیم قبل از اینکه اقدامی منجر به وقوع تخلف شود، تذکر دهیم و مشکل را برطرف کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به این پرسش که دستگاه ها و سازمان ها چه میزان به تذکرات و پیشنهادهای سازمان بازرسی توسط عمل می کنند تا شاهد وقوع تخلف و فساد نباشیم، گفت: با توجه به جابجایی های صورت گرفته، مدیران مناسبت تری روی کار آمدند و تعامل خوبی وجود دارد. در ارتباط با یکی از تذکرهایی که داده بودیم، چند وقت پیش یکی از وزرا زنگ زد و گفت در ابتدا به تذکر ما توجه نکرده اما بعداً متوجه تخلف شده و فرد مربوطه را برکنار کرده است.

وی افزود: در مجموع رابطه ما خوب است و سعی می کنیم ضمن انجام وظایف، تنش ایجاد نکنیم.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا