خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اسامی افرادی که به دلیل “منع به‌ کارگیری بازنشستگان” از نهاد ریاست‌جمهوری رفتند

به دلیل اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان رئیس‌جمهوری و رئیس‌دفتر او با استعفای جمعی از مقامات و منصوبان نهاد ریاست‌جمهوری موافقت کردند.

️به گزارش ایسنا، بر این اساس حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری با استعفای مسیح مهاجری از نمایندگی رئیس‌جمهور در دانشگاه مذاهب اسلامی، علی یونسی از سمت دستیاری رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها و اکبر ترکان از مشاورت رئیس‌جمهور در احیای بافت‌های فرسوده موافقت کرد.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری نیز با استعفای سیدرضا اکرمی از سمت مشاورت رئیس دفتر رئیس‌جمهور، علی جنتی از سمت مشاورت رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، بهمن حسین‌پور از سمت معاونت تشریفات دفتر رئیس‌جمهور، محسن محبی از سمت ریاست مرکز امور حقوقی بین‌المللی ریاست‌جمهوری، فریدون وردی‌نژاد از سمت مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر رئیس‌جمهور و خلیل معظم‌زاده از سمت معاونت پشتیبانی و منابع انسانی نهاد ریاست جمهوری موافقت کرد.

شهیندخت مولاوردی دستیار رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی نیز که خود را پیش از این یک بار بازخرید کرده بود، در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، با صدور نامه‌ای خطاب به رئیس جمهوری، کناره گیری خود از حضور در دولت را اعلام کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا