خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست صداوسیما از رهبری: معافیت چند بازنشسته

عبدالعلی علی عسگری، رییس سازمان صداوسیما معافیت چند مدیر این سازمان را از قانون منع بکارگیری بازنشستگان برای مدت یک سال درخواست کرده است.

چندی پیش خبری مبنی بر معافیت چند عضو معاونت سیاسی سازمان صداوسیما از قانون منع بکارگیری بازنشستگان در رسانه‌ها منتشر شد.

شنیده‌های خبرنگار انصاف نیوز حکایت از آن دارد این خبر فعلا در حد یک شایعه است. با این وجود عبدالعلی علی عسگری در نامه‌ای به رهبری این استثنا شدن را خواستار شده است اما اینکه پاسخ رهبری به این درخواست چه بوده، هنوز مشخص نیست و هرچه در این خصوص گفته می شود گمانه زنی است.

درخواست علی عسگری مبتنی بر مهلت یکساله بدنبال جایگزینی افراد شایسته‌ی تصدی این سمت‌ها بوده است. بعید نیست از سوی رهبری با این درخواست‌ها بدلیل وجود استدلال‌هایی مانند نبود اشخاصی برای تصدی این مسوولیت‌ها در این مقطع زمانی به مدت یکسال موافقت شود اما تعداد این افراد و کیفیت پذیرش آن هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مایه شرمندگیست که بعد از چهل سال این سارمان به این عریض و طویلی نتوانیته جهار تا مدیر تربیت کنه

  2. اگر در این کشور قانونی بخواهد اجرا شود انگاربعضی از مدیران در صف اول قانون شکنی هستند.آقای علی عسکری :مگر قحط الرجال است که قانون را می خواهید دور بزنید .این همه جوان نخبه ومومن تو کشور هست .مگر همین مدیران فعلی چه تحفه ای بودند ؟!این طرز فکر شما واقعا مصداق دهن کجی به قانون نیست ؟!!آقای مدیر رسانه!!!!!

  3. همه در برابر قانون یکسانند ایشان شایسته هستند ولی شایسته تر از آنها هم هست تازه چرا یکسال آیا قحط الرجال آمده؟

  4. دست بردار بابا انصاف ! آقايون كه آپولو هوا نميكنند ! به نظر من يه ديپلمه با سه چهار سال سابقه كار ادارى هم ميتونه چنين صدا و سيمائى رو بچرخونه . حالا بگذريم از اون همه نخبه علمى و هنرى مهاجرت كرده و ميكنند. اين مملكت نياز به هواى تازه داره ، بايد كار را به جوانان سپرد، اكثر قريب به انفاق مديران فعلى ديگه حرفى براى گفتن ندارند ، چنين درخواستى – اگر حقيقت داشته باشه – بر خلاف منافع ملى است.

    1. اپولو هوا نمیکنند متحصصان زبردست وبی بدیل وکارکشته فراری دادن نخبگان به کشورهای اپولو هوافرستند……

  5. مگر اول انقلاب خدام مدارس مدرس سینه زنی دانش اموزان نبودند گماردن این مدیریت ها هم ………….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا