خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جزییات تصادف تانکر سوخت با خودروی مدیرعامل تامین اجتماعی

امروز بعدازظهر، سید تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی که به همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال بازدید از پروژه‌های استان گلستان بود، دچار تصادف رانندگی شد و به همراه معاون خود جان باخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ساعت 16 امروز و در یکی از محورهای استان گلستان تصادف شدیدی بین خودرو حامل مسئولان سازمان تامین اجتماعی و یک تریلر تانکر حامل سوخت به وجود آمد که در پی این حادثه چند تن از مسئولان وزارت تعاون صدمه دیدند و سید تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی به همراه معاون پارلمانی این سازمان، تاج الدین در گذشتند.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل تامین اجتماعی در تصادف جان باخت

در ساعات ابتدای این سانحه، سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف خودروی تعدادی از مسوولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان خبر داد و گفت: نوربخش – رئیس سازمان تامین اجتماعی- به اتاق عمل انتقال یافته است.

مجتبی خالدی افزود: ساعتی قبل یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز با کامیون حامل سوخت در استان گلستان تصادف کرد که تصادف پنج مصدوم بر جای گذاشت. دو تن از مصدومان به‌صورت سرپایی و سه تن دیگر که از همراهان مسوولان وزارت رفاه بودند به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان انتقال یافتند.

وی ادامه داد: نوربخش – رئیس سازمان تامین اجتماعی، تاج الدین – معاون امور مجلس سازمان تامین اجتماعی و حنیف – مدیر کل اموراستانهای وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی- افراد مصدوم هستند که دکتر نوربخش به اتاق عمل منتقل و دکتر تاج الدین نیز در حال احیای قلبی، ریوی است خالدی در پایان اظهارکرد: حال حنیف که راننده این خودرو نیز بوده وخیم گزارش شده است.

پس از ساعاتی اعلام شد متاسفانه رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون او جان باخته اند و دکتر حنیف هم از ناحیه کمر و پا دچار شکستگی شده و در بخش مراقب های ویژه بستری است.

علت سانحه در دست بررسی است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا هم اعلام کرد که تیمی از کارشناسان پلیس بررسی علت تصادف خودروی حامل رئیس سازمان تامین اجتماعی را برعهده گرفته‌اند.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به حادثه تصادف خودروی حامل همراهان وزیر رفاه در یکی از جاده‌های استان گلستان گفت: در پی این حادثه عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بلافاصله در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع و اقدامات لازم را انجام دادند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است گفت: با توجه به نوع حادثه تیم ویژه در پلیس راهنمایی و رانندگی متشکل از کارشناسان، رسیدگی و بررسی پیرامون علت وقوع این حادثه را در دستور کار قرار داده‌اند.

همچنین سرهنگ علی عبدی فرمانده پلیس راه استان گلستان نیز گفت: این حادثه در ساعت ۱۶ امروز و میان یک دستگاه سواری لندکروز با تانکر نفت کش رخ داد که در پی آن سه تن از سرنشینان لندکروز دچار مصدومیت شدند که متاسفانه دو نفر از آنان جان خود را از دست دادند.

بازداشت راننده تانکر حامل سوخت

رئیس کل دادگستری گلستان هم از بازداشت راننده کامیون حادثه امروز که باعث درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون حقوقی این سازمان شد، خبرداد.

هادی هاشمیان با تسلیت درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون حقوقی این سازمان اظهار کرد: راننده تریلی که عصر پنجشنبه خودرو حامل رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون حقوقی این سازمان با آن تصادف کرد بازداشت شد.

وی ضمن ابراز هم دردی با خانواده جان باختگان حادثه امروز، از تشکیل پرونده قضایی در این رابطه خبرداد و گفت: پیکر این افراد به پزشکی قانونی منتقل و اقدامات لازم انجام شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا