خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تشویق برانکو در دیدار امروز تیم ملی

گروهی از تماشاگران دیدار تیم ملی مقابل ترینیدادوتوباگو به شدت برانکو ایوانکوویچ را مورد تشویق قرار دادند.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترینیدادوتوباگو با برتری یک گله شاگردان کی‌روش به پایان رسید.

حواشی این دیدار به شرح زیر است:

کریم انصاری فرد در نیمه نخست پنالتی تیم ملی را از دست داد و در طول بازی تلاش زیادی برای جبران خطای خود داشت تا اینکه گل نخست ایران را وارد دروازه ترینیداد کرد اما بعد از گل خوشحالی نکرد تا همچنان از اشتباهش در نیمه نخست ناراحت باشد. با این وجود، کی روش بعد از گل نخست ایران، مشت های خود را گره کرد و به جمع اعضای کادرفنی تیم ملی ایران رفت.

مهدی ترابی در دقیقه ۵۷ بازی با مصدومیت از زمین خارج شد و توان راه رفتن روی پاهای خودش را هم نداشت. این اتفاق در حالی رخ داد که علی دایی روز گذشته بدون استفاده از این بازیکن ملی پوش، تیمش به میدان رفت تا او برای تیم ملی بازی کند.

همسر ایرانی جی لوید ساموئل نیز به دعوت فدراسیون فوتبال در ورزشگاه حاضر و به واسطه مراسم یادبود همسرش در آزادی با اهدای گل از سوی مقامات فدراسیون فوتبال مواجه شد.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه در خلال بازی با صدای بلند نام برانکو ایوانکوویچ را فریاد زدند تا موفقیت های او را به رخ مربی پرتغالی تیم ملی بکشند.

مسئولان ورزشگاه یک عدد پتو را برای مسعود سلطانی فر تهیه کردند که مهدی تاج آن را روی پاهای وزیر ورزش و جوانان کشید تا وزیر کمتر سرمای هوا را احساس کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا