خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای سارا و نیکا

برترین‌ها نوشت:  روز گذشته خبری منتشر شد که سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران دوقلوی سریال پایتخت در فصل جدید این سریال حضور ندارند. اگرچه مراحل اولیه تولید این پروژه آغاز شده، اما ظاهرا سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران دوقلوی این سریال، در فصل جدید حضور ندارند. بر اساس شنیده‌ها سبک زندگی و انتشار برخی عکس‌های منشوری از این دو خواهر پس از پایان فصل ششم پایتخت دلیل اصلی حذف این دو بازیگر از این سریال بوده است. حالا ظاهرا سازندگان سریال تلاش دارند یک زوج دوقلوی دیگر را جایگزین این زوج کنند.

سارا و نیکا حذف شدند؟ یا حذفشان کردند؟ یا که چی؟

سارا فرقانی یکی از دوقلو‌های سریال پایتخت که به سارا و نیکا معروف هستند در واکنش به خبر حذفشان از سریال پایتخت این گونه واکنش نشان داده است. سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۱۳۸۳ و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر هنوز یک ساله نشده بودند که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند. آن‌ها در سری‌های مختلف پایتخت حضور داشتند و همین حضور پیوسته آن‌ها و بزرگ شدنشان مقابل چشم مردم، آن‌ها مورد توجه قرار داده است

دکتر مهدی جعفری_F پلاس
سارا و نیکا حذف شدند؟ یا حذفشان کردند؟ یا که چی؟
سارا و نیکا حذف شدند؟ یا حذفشان کردند؟ یا که چی؟

.

حذف سارا و نیکا از «پایتخت» بهانه‌ای شد تا مروری داشته باشیم بر جایگزینی‌های بعضا آزاردهنده برخی بازیگران در سریال‌های تلویزیونی.

مجید صالحی به جای یوسف تیموری پیر «آقا خشایار» شد

سارا و نیکا حذف شدند؟ یا حذفشان کردند؟ یا که چی؟

پس از گذشت دو دهه از پخش زیر آسمان شهر، مهران غفوریان بازیگر و کارگردان آن در گفتگویی درباره علت جایگزین شدن یوسف تیموری با مجید صالحی گفته بود: یوسف چند روزی نبود. یک هفته‌ای دنبالش می‌گشتیم و پیدایش نمی‌کردیم. این اولین بار است که این را مطرح می‌کنم. رفته بود مسافرت. بعد از یک هفته فهمیدم اصفهان است. گفت ببخشید نمی‌توانستم جوابت را بدهم، حالم خوب نیست. گفتم مردم تو را دوست دارند سریال دیده شده است، اما یوسف گفت دیگر نمی‌خواهم این نقش را ادامه بدهم. نبود یکی از شخصیت‌های اصلی فاجعه بود. خود من با پای شکسته هم بازی کردم. ما یک دکمه داشتیم و می خواستیم برایش کت بدوزیم! قصه‌ای نوشتم که فولاد صورتش می‌سوزد و عمل جراحی پلاستیک می کند و مجید صالحی می‌شود. مجید صالحی هم خوب بازی کرد. به یوسف حق دادم حالش خوب نبود و دوست نداشت ادامه دهد.»


زهره فکور صبور ناگهان از قطار  «بی‌همگان» پیاده شد

سارا و نیکا حذف شدند؟ یا حذفشان کردند؟ یا که چی؟

زهره فکورصبور در حالی که مشغول بازی در سریال «بی‌همگان» بود اسفندماه سال ۱۴۰۰ به‌طور ناگهانی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

پس از آن بود که مهران مهام ـ تهیه‌کننده ـ اعلام کرد: کمند امیرسلیمانی با بزرگواری پیشنهاد ما را برای بازی در سریال «بی‌همگان» به جای مرحومه زهره فکورصبور پذیرفت.

امیرسلیمانی هم پس از این اعلام گفته بود: فقط می‌خواهم کار نیمه‌تمام مرحومه فکورصبور را در این دنیا به پایان برسانم و قبول این کار، بیشتر برایم حکم انجام یک مسوولیت را داشت تا بازیگری.


سیروس گرجستانی سکانس آخر «شرم» را ندید و رفت

سارا و نیکا حذف شدند؟ یا حذفشان کردند؟ یا که چی؟

سیروس گرجستانی ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ هنگامی که هنوز در حال بازی کردن در آخرین سریالش بود، به تاریخ ۱۲ تیر ماه ۱۳۹۹ به دلیل سکته از دنیا رفت و پس از آن سیاوش طهمورث جایگزین او شد.

طهمورث در بخش هایی از صحبت‌هایش پیش از آغاز نقش‌آفرینی عنوان کرد که ابتدا دلش نمی‌آمده است تا جای مرحوم گرجستانی را در سریال «شرم» پر کند و ادامه داده بود، دوستان مانده بودند که مرحوم گرجستانی با خودش نقش «عزیز آقا» را هم برده است و نقش عزیز آقا بدون سیروس ماند. به من گفتند بیا عزیر آقا را زنده کن تا بار دیگر سرپا شود. دلم نمی‌آمد اما مجبور شدم عزیز آقا را به یاد او زنده کنم؛ امیدوارم من را جای عزیر آقا بپذیرید.


بازیگری که هیچ جایگزینی ندارد

سارا و نیکا حذف شدند؟ یا حذفشان کردند؟ یا که چی؟

شهرام عبدلی ـ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ـ که برای بازی در سریال «آسوده باش» به شهر مشهد سفر کرده بود، دچار عارضه مغزی شد و ششم اسفند ماه ۱۴۰۱ درگذشت. کارگردان سریال «آسوده باش» گفته بود: به احترام زنده‌یاد شهرام عبدلی عزیز بازیگر جایگزینی برای نقش وی انتخاب نخواهد شد و از سکانس‌هایی که از این بازیگر برای تیتراژ گرفته شده در سریال استفاده خواهیم کرد. به گفته وی، «نویسندگان سریال نیز برای این موضوع تغییراتی در سناریو ایجاد کرده‌اند تا کار از نظر کیفی لطمه نخورد.»

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا