خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تشویق برانکو ضربه به کی‌روش است یا تیم‌ ملی؟!

عرفان حاج‌بابایی درباره‌ی تشویق برانکو در بازی دیروز تیم ملی در خبرآنلاین نوشت؛ «مطمئنا تا به الان اکثر هواداران فوتبال ویدیو منتشر شده از ورزشگاه آزادی که به برخورد دستیار کارلوس کی‌روش یعنی اوسیانو کروز با یک خبرنگار مربوط می‌شوند را دیدند. ویدیویی که در آن مشخص است کروز از سوال خبرنگار درباره خوشحالی مربی دروازه‌بان‌های تیم‌ملی بعد از قهرمانی کاشیما ناراحت شده و قصد دارد تلفن همراه او را بگیرد.

بدون توجه به اینکه جایی که این اتفاق افتاد میکسدزون بود یا نه، کار خبرنگار درست بود یا نه، بدون شک بر هیچکس پوشیده نیست که رفتار کروز هیچ جایی برای دفاع ندارد. همانطور که بر هیچکس پوشیده نیست در این مقطع از زمان کی‌روش و البته دستیارانش باید خوب درک کنند تیم‌ملی در چه شرایطی قرار گرفته. درست در فاصله 50 روز تا آغاز جام ملت‌ها چنین اتفاقاتی پیرامون تیم‌ملی رخ می‌دهد و هرروز دوگانگی‌ها بیشتر می‌شود.

اتفاقات تلخ بازی روز گذشته مقابل ترینیداد و توباگو اما فقط در رفتار بعد از مسابقه کروز خلاصه نمی‌شود. در جریان بازی بخشی از طرفداران که برای تماشای بازی تیم‌ملی به ورزشگاه رفته بودند در حمایت از برانکو ایوانکوویچ شعار دادند تا او را بیش از پیش مقابل سرمربی تیم‌ملی قرار دهند. این کار بدون شک کمکی به تیم‌ملی نخواهد کرد.

البته که چنین اتفاقی حتی می‌تواند فضای اردوی پرسپولیس را هم ملتهب کند. چراکه قرمزها هم در مقطع سختی از فصل قرار گرفتند. از طرفی شاید هیچکس نتواند بگوید که خود برانکو ایوانکوویچ راضی به تشویق شدن در یک بازی ملی است. برانکویی که همه می‌شناسند هیچوقت خودش را از این طریق محبوب ندیده. کسی که خودش هم ماموریت قهرمان کردن ایران در جام ملت‌ها روی دوشش بوده و خوب می‌داند وضعیت تیم‌ملی در حال حاضر چه وضعیت حساسی است.

بی شک تشویق برانکو در بازی ملی ضربه زدن به کی روش نیست بلکه حمله به تیم ملی است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا