خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت خبرگزاری اصولگرا از «تشابه ماجرای گوهر عشقی و هواپیمای اوکراینی»!

خبرگزاری اصولگرای فارس در متنی با عنوان «تشابه ماجرای گوهر عشقی و هواپیمای اوکراینی/ جمهوری اسلامی صادق است اما کشف حقیقت زمان می برد» نوشت:

«ماجرای زخمی شدن گوهر عشقی و سقوط هواپیمای اوکراینی یک وجه تشابه جدی دارد. به روایت هر دو ماجرا دقت کنید:

اولین خبر از گوهر عشقی روز جمعه منتشر شد. در این خبر اعلام شد افراد ناشناس گوهر عشقی را مجروح کردند. این موج خبری تا دیشب ادامه داشت یعنی ۷ روز تمام روایت اصلی این بود که افرادی منتسب به نظام یک پیرزن را مجروح کردند.

در ماجرای هواپیمای اوکراینی هم اولین خبر سقوط چهارشنبه ۱۸ دی ماه ۹۸ منتشر شد و اطلاعیه ستاد کل نیروهای مشترک مبنی بر خطای انسانی ۲۱ دی ماه یعنی حدود ۳ روز بعد.

وجه مشترک این دو ماجرا تاخیر در انتشار روایت درست از یک پدیده است. تفاوت آنها نیز در این است که روایت درست ماجرای گوهر عشقی به نفع جمهوری اسلامی ایران است و برعکس روایت درست سقوط هواپیمای اوکراینی حاکی از یک خطای انسانی توسط پدافند نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران.

این دو اتفاق یک نشانه است: جمهوری اسلامی ایران صداقت دارد؛ چه به نفعش باشد و چه به ضررش، دروغ در قاموس جمهوری اسلامی ایران جایگاهی ندارد. اما اعلام حقیقت ماجرا کمی زمان بر است.

در موارد مشابه نیز در سایر کشورها شاهد هستیم تا اعلام نتایج بررسی ها چندین ماه حتی تا ۷ یا ۸ ماه زمان می گذرد تا اصل ماجرا به طور کامل دقیق شود حال آنکه در ایران حادثه ای مانند هواپیمای اوکراینی با کمترین زمان ممکن به نتیجه رسید و اعلام رسمی هم شد.

در مدت زمانی هم که گذشت تا مسئله روشن شود برخی مواضعی گرفتند که به دلیل شواهد ناقص و مشکوک ماجرا دچار خطای در فهم ماجرا شده بودند و بنای بازنمایی خلاف ماجرا نبود. با تبیین دقیق ماجرا و به محض یقین از اصل روایت درست صادقانه روایت اصلی منتشر شد».


گفتنی‌ست صداوسیما شب گذشته گزارشی را درباره‌ی ماجرای گوهر عشقی منتشر کرده که ویدئوی آن در پی می‌آید:

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ملاحظه فرمودید!!!؟ فارس نیوز نوشته : (جمهوری اسلامی ایران صداقت دارد؛ چه به نفعش باشد و چه به ضررش، دروغ در قاموس جمهوری اسلامی ایران جایگاهی ندارد.)

    میگویند خروشچف از جوک هائی که مردم شوروی علیه حکومت میساختند بسیار ناراحت شده بود، یه روز دستور میدهد یکی از این سازندگان جوک ها را بیایند! ماموران حکومتی شوروی یک نفر را پیدا کرده و به منزل خروشچف میبرند؛ خروشچف ازش میپرسه تو چرا اینقدر علیه ما جوک می سازی!!؟ طرف نگاهی به خونه خروشچف میندازه و بدون توجه به سوال خروشچف میگه : خوب خونه و زندگی واسه خودت ساختی ها، خونه خوب، ماشین خوب، خوراک خوب! خروشچف با عصبانیت میگه همه مردم شوروی الان دارند اینجوری زندگی میکنند!! طرف بلافاصله میگه بیا، اینم یه جوک دیگه!! حالا شده فارس…

    2
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا