خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گلایه‌ی ثبت نام کننده‌ی برلیانس از پارس خودرو

«مالکی» یکی از مشتریان خرید خودرو از شرکت «پارس خودرو» در تماس با انصاف نیوز می‌گوید:

این شرکت قرار بوده است که خودروی ثبت نامی ما را در پایان آبان‌ماه تحویل دهند اما نه تنها آن را تحویل ندادند بلکه هر چه درخواست می‌کنیم که وجه پرداختی خود را تکمیل کنیم، قبول نمی‌کنند!

این مشتری در ادامه گفت: چهار ماه پیش 33 میلیون تومان از ما پول گرفتند که به ما اتومبیل بدهند اما با گذشت از موعد تحویل خودرو به نمایندگی مراجعه کردیم و از آنها پرسیدیم که چرا نه ماشین را می‌دهید نه دعوت نامه برای ما می‌فرستید؟! نمایندگی در پاسخ می‌گوید: «تحویل خودرو تاخیر دارد»، هر چه اصرار می‌کنیم که ما مشکلی با زمان تحویل خودرو نداریم فقط وجه‌ پرداختیمان را تکمیل کنید. می‌گویند خودرو بعد از گرانی تحویل می‌شود!

او با اظهار اینکه اگر بنا به گران شدن قیمت بود این همه مدت صبر نمی‌کردم و همان 4 ماه پیش و قبل از گران شدن خودرو به جای ثبت‌نام در شرکت از بیرون خرید می‌کردم، گفت: در ابتدای آبان ماه بنا بود خودرو را به ما تحویل بدهند اما حتی دعوت نامه را هم برای ما نفرستادند. نمایندگی از ابتدای ماه مدام به ما می‌گوید هفته بعد مراجعه کنید و اکنون بعد از گذشت 4 هفته به ما می‌گویند: «خودروهای تحویل مردادماه هنوز تحویل نشده‌اند».

آقای مالکی می‌گوید: نمایندگی حتی جواب درست و حسابی نمی‌دهند و شرکت می‌خواهد 30 تا 40 میلیون تومان قیمت خودرو را افزایش دهد، گفت: اگر قیمت خودرو را این مقدار بالا ببرند کسی که مثل من مصرف کننده است باید انصراف بدهم. در این شرایط دلال کیفش را می‌کند و شرکت ماشین را به یک پولدار دیگر می‌فروشد.

او گفت: یک برلیانس 330 که قیمتش 66 میلیون تومان است را ثبت‌نام و مبلغ 33 میلیون تومان پرداخت کردم اگر سود این مقدار پولم را حساب کنند، حدود دو میلیون می‌شود و من با پرداخت 31 میلیون دیگر وجه پرداختیم را تکمیل می‌کنیم. اما می‌دانم آنها می‌خواهند  66 میلیون را 96 میلیون تومان کنند، این در صورتی است که در حال حاضر در بازار قیمت این ماشین 100 میلیون تومان است. اگر من می‌خواستم گران خرید کنم پیش از این گرانی‌ها این خودرو را بین 70 تا 75 میلیون تومان می‌توانستم بخرم.

او گفت: اگر 5 میلیون تومان افزایش قیمت دهند با قرض از اقوام می‌توانم آن را تامین کنم اما افزایش 30 میلیونی می‌دهند. آنها در قرارداد قید کرده‌اند که سود پول پرداختی 15 درصد و سود تاخیر 12 درصد است و همچنین بنا بود که ماشین را سه ماهه تحویل بدهند و نیز قید شده است که قیمت خودرو غیر قطعی، علی الحساب و تحویل به قیمت روز است؛  این کار را کردند برای اینکه قیمت را بالا ببرند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. عزیز برادر نگران نباش ، دولت قرار است دخالت که و صحبت از 5% زیر قیمت بازار است که البته بازار هم دست خودشان است !!
    سال 54 یک پیکان با قیمت 30 هزار تومان خریدم و تحول آن طبق قراردا 6 ماهه بود . دوستی در ایران ناسیونال (ایران خودرو فعلی) مشغول بود و حواله ای از خیامی برای من گرفت . برای تحویل ماشین که رفتم یک نفر دیگر هم مثل من حواله داشت سند دو ماشین برای ما نوشتند و در این فاصله چند نفر با قرارداد مراجعه کردند و به انها گفته شد که یک ماه بعد مراجعه کنند (بعد از 6 ماه) . ما را فرستادند به انبار که در ضلع جنونی جاده کرج بود ، حدود 100 نفر صف کشیده بودند که ماشین را به قیمت 37 هزار تومان خریده بودند .
    البته امروزه برای اینکه ریا نشود خود رو را خود بنگاه تحویل میدهد ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا