خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حسینیه دراویش با حضور تابنده بازگشایی شد

حسینیه‌ی امیرسلیمانی، محل برگزاری مراسم دراویش گنابادی در تهران، امروز یکشنبه پس از حدود نه ماه با حضور نورعلی تابنده بازگشایی شد.

به گزارش انصاف نیوز، این مراسم که اولین مراسم عمومی دراویش گنابادی با همراه قطب خود دکتر نورعلی تابنده است، با حضور پیروان این آیین با آرامش برگزار شد.

این مراسم به صورت آنلاین نیز پخش می‌شد.

اطلاعیه‌ی روز پیش

نمایندگان منتخب نورعلی تابنده یک روز پیش از برگزاری این مراسم، درباره‌ی بازگشایی حسینیه امیرسلیمانی اطلاعیه‌ای منتشر کرده بودند که در پی می‌آید:

فرا رسیدن سالگرد رحلت زین العرفا و قرة العين الفقرا مولانا المعظم حضرت آقای حاج سلطان حسین تابنده رضا علیشاه قدس سرہ العزیز را به همه فقرا تسلیت عرض می‌نماییم. در شرف یابی نمایندگان منتخب در خدمت شیخ بزرگوار جناب آقای مهندس جذبی به محضر مبارک حضرت آقای حاج دکتر نورعلی تابنده مجذوب علیشاه دامت برکاته عصر روز شنبه ۹۷ / ۸ / ۲۶ جهت تسلیت این سالگرد و تقديم گزارش اقدامات نمایندگان منتخب حضرتشان جهت بازگشایی حسینیه امیرسلیمانی و برگزاری هرچه بهتر مراسم سالگرد، دستوراتی فرمودند که به اطلاع فقرا می‌رسد:

1- در رفت و آمد حضرتشان از دولتسرا به حسینیه و بالعکس به هیچ وجه ماشین‌های متعدد و موتور سیکلت و اسکورت نباشد.

۲- فقرا در بيرون حسينيه اجتماع ننمایند و هرچه بیشتر نظم و انضباط و سکوت را در حسینیه رعایت نمایند.

٣- از فعالیت واحد مددکاری رضا در حسینیه خودداری شود.

۴- در زمانهایی که حضرتشان تشریف می آورند، بانوان محترم از حضور در خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف قبل و بعد از آمدن ایشان خودداری نمایند.

۵- مدیران و گردانندگان سایت مجذوبان نور که یکی از عوامل مشکلات اخیر بوده‌اند و نیز طبق رویه قبلی خود به ساحت مقدس مشایخ و مجازین و مولازادگان فقرا توهین و جسارت نموده‌اند از ورود و حضور در حسینیه و مجالس فقری خودداری نمایند.

ضمنا فقرا به شایعات در فضای مجازی توجه ننموده و از هرگونه تجمع در اطراف دولتسرای حضرتشان و حسینیه خودداری فرمایند. توفيق همگی را در اجرای اوامر حضرتشان که موجب ادامه برگزاری مجالس فقری و بازگشایی حسینیه مرحوم آقای حاج شيخ عبدالله حائری علیه الرحمه می‌شود را از خداوند خواستاریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا