خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افشانی رفت، فتاح و گدا‌ها ماندند!

روزنامه‌ی اصولگرای «جوان» در یادداشتی با تیتر «افشانی رفت، گدا‌ها ماندند»، به وعده‌ی محمدعلی افشانی اصلاح طلب که حدود 7 ماه شهردار بود کنایه زد؛ در حالی که به وعده‌ی پرویز فتاح، رییس اصولگرای کمیته‌ی امداد در همین باره اشاره‌ای نکرد که سالهاست مسوولیت آن کمیته را بر عهده دارد.

به گزارش انصاف نیوز، افشانی حدود یک ماه پس از کنفرانسی خبری که در آن بر لزوم کاهش گدا و متکدی از شهر تهران تاکید کرده بود، با تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان، رفتنی شد و شورای شهر پس از آن به دنبال انتخاب شهردار جدید بود.

افشانی سه ماه پیش، در مردادماه در کنفرانس خبری گفته بود: «ساماندهی متکدیان در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با اطلاع‌رسانی درست تا سال آینده در این موقع، گدا و متکدی نداشته باشیم که خوشبختانه همه از جمله استانداری پای کار هستند».

پرویز فتاح، اردیبهشت ماه در جلسه‌ی شورای شهر تهران گفته بود: «با کمک و همراهی هم می‌توانیم تکدی گری و کودکان کار را از تهران پاک کنیم. همانطور که تبریز به عنوان یک کلانشهر می تواند شهری بدون گدا باشد تهران نیز به عنوان پایتخت که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند می‌تواند با همکاری ما به شهری بدون گدا تبدیل شود. بسیاری از این متکدیان ایرانی نیستند و به صورت شبکه‌ای کار می‌کنند که می‌توان آنها را با هم افزایی هم جمع آوری کنیم».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مگر دراین دیار ابقا گدایان با تغییراتی اینچنینی وضعیتی متفاوت پیداخواهذ کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مدیرانند که باید خودرا با گدایان تطبیق دهند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا