خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین خبر از پرونده‌ی تصادف منجر به فوت تقی نوربخش

دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت که هر سه متهم پرونده تصادف تقی نوربخش با قرار کفالت آزاد هستند و دو نفر از آنها به نظر و رای پلیس راه مبنی بر مقصر دانستن خود معترضند.

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی عصر دوشنبه در حاشیه مراسم ترحیم سیدتقی نوربخش و عبدالرحمان تاج الدین رییس و معاون فقید سازمان تامین اجتماعی در مسجد جامع گلشن گرگان که از سوی نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان برگزار شد، طی گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: طبق نظر کارشناس بدوی پلیس راه؛ راننده تویوتا لندکروز، راننده تریلی نفت کش و اداره کل راه گلستان با مسوولیت مدیرکل (حسین محبوبی) سه مقصر سانحه رانندگی هستند.

دادستان گرگان با بیان اینکه در پی اعتراض مقصران، هیات سه نفره (تجدید نظر پلیس راه) به پرونده ورود کرده است، اضافه کرد: رسیدگی به موضوع تا تعیین مقصر یا مقصران اصلی حادثه همچنان ادامه دارد و نتیجه رای هیات سه نفره کارشناسان راه و پلیس که مبنای قضاوت دادگاه خواهد بود تا یک هفته آینده اعلان می شود.
سید حسینی بیان کرد: ممکن است در رابطه با اتهام مدیرکل راه و شهرسازی گلستان مبنی بر بهره برداری از دوربرگردان غیراستاندارد بعدا و در ادامه تحقیقات اداره راه گرگان مقصر شناخته و متعاقبا احضار شود اما فعلا مدیرکل متهم است.

وی اظهار کرد: هر دو راننده سانحه دیده شامل تریلی نفت کش و سواری استانداری صلاحیت رانندگی داشته و دارای گواهینامه و مدارک مرتبط معتبر از جمله بیمه خودرو هستند و کم و کاستی از این بابت وجود ندارد.

دادستان گرگان اضافه کرد: همچنین مطابق نظر پزشکی قانونی صدمات متعدد وارده (به بدن) علت اصلی فوت جان باختگان اعلان شده است.

سیدحسینی در خصوص اتهام احتمالی رییس پلیس راه گرگان در خصوص تامین نکردن امنیت ترافیکی مسیر یا عمل نکردن به وظیفه ذاتی و دیگر موارد گفت: این موضوع در حوزه صلاحیت سازمان قضایی نیروهای مسلح است و دادستان عمومی و انقلاب صالح به رسیدگی نیست لذا باید توسط دادستان نظامی پیگیری و رسیدگی شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا