خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محکومیت مجدد مشاور احمدی نژاد به زندان

محمد احمدی نژاد که سعید مرتضوی متهم اصلی ماجرای کهریزک را در دولت خود به مدیریت رسانده بود، حالا باز هم رای دادگاه در محکومیت یکی از مدیرانش را «رای ظالمانه» خواند.

به گزارش انصاف نیوز، آقای احمدی نژاد خبر داده است که شعبه ۱۰۶۰ دادگاه کیفری کارکنان دولت برای «علی اکبر جوانفکر» مشاور خود، دو سال و نیم زندان، دو سال محرومیت از حضور در فضای مجازی و ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی به دو اتهام توهین به مقامات قضایی و نشر اکاذیب صادر کرده است.

در سال‌های اخیر تعدادی از مدیران نزدیک احمدی نژاد به اتهامات بیشتر مالی دادگاهی و محکوم شده‌اند، از جمله محمدرضا رحیمی معاون اول دولت او که دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بود چند سالی را در زندان اوین سپری کرد. سعید مرتضوی، دادستان اسبق تهران پس از ماجرای کهریزک از قوه قضاییه کنار گذاشته شد اما در دولت احمدی نژاد به مدیریت عالی رسید و پس از آن دادگاهی شد و از ابتدای امسال روانه‌ی زندان اوین شد. حمید بقایی به اتهام مالی سنگین از ابتدای سال در زندان اوین در حال سپری کردن محکومیت حبس است. اسفندیار رحیم مشایی نیز از ابتدای سال در بازداشت است و پرونده‌ی او در دست بررسی است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا